2015. december 3., csütörtök

Karácsonyi kihívás | Karácsonyi színek

Sziasztok!

A ma bemutatott manikűrt már évek óta el szerettem volna készíteni, pontosabban azóta, hogy Ingridnél megpillantottam. Eddig valahogy mindig elmaradt, idén viszont kitűztem célomul, hogy a három futó kihívás közül az egyikben elkészítem.
A manikűrt imádom, viszont a fotók nem adják vissza azt a ragyogást, szikrázást és a nude-zöld-piros harmóniát amit én a körmeimen élőben látok.


Emlékeztem, hogy az egyik Manikűrvadász alkalmával Timi is ezt a manikűrt vadászta le Ingridtől, így nagyon kis furfangos módjára kivártam, míg eljön az ideje a karácsonyi Manikűrvadász sorsolásának. Ha Fortuna úgy adta volna, hogy Timitől kell vadásznom, már meg is lett volna az áldozat. :D

Használt lakkok: Rapsodi 304 (nude), Rapsodi 358 (zöld csillámos), Farmasi Shimmer 206 (zöld holo csillámos) + piros és zöld közepes méretű hexa glitterek.

Hogy tetszik nektek a manikűr?

Nézzétek meg a többiek alkotását is:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből