2015. december 23., szerda

Manikűrvadász | Karácsonyi forduló - Saját manikűröm

Sziasztok lányok!

Újabb fordulóhoz érkezett a Manikűrvadász. Ezúttal közös karácsonyi vadászattal emlékezünk meg erről a csodás ünnepről.

Fortuna jóvoltából én Ciiskát kaptam páromul. Tőle nem először vadászok, így a régebbi manikűrjei már le voltak mentve a blogomra. Nagyon ritkán - sőt, ha belegondolok az eddigi Manikűrvadász fordulók alkalmával még egyszer sem - fordult elő, hogy már akkor tudjam, mit fogok újraalkotni, mikor megpillantottam a páromat. Ennek ellenére azért végignéztem az összes manikűrt, hisz volt már rá nem egyszer példa, hogy csak azt hittem, tudom, mit fogok alkotni, viszont a blog átnézése után teljesen másik manikűrnél kötöttem ki.

Jelentem, most nem így történt. Bár rengeteg manikűrt lementettem már Ciiskától, a sorrend kihirdetésekor még viszonylag friss, blobbicure manikűrnél maradtam végül.




Nem teljesen vagyok megelégedve a manikűrrel. Itt már picit túl hosszúak is voltak a körmeim (azóta levágtam belőlük pár milit^^).
Alapnak az A-England St. George lakkja került, majd a pöttyök egy franken fehérrel, illetve a szintén A-England Rose Bowerrel készültek.




Nézzétek meg a többiek manikűrjét is:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből