2015. augusztus 9., vasárnap

Teszt | A-England Saint George és Rose Bower


Sziasztok!

Még a budapesti haulnál mutattam be ezt a két lakkot. Már  csak velük vagyok adós. A Saint George régi nagy álom volt, ezért kötött ki nálam. Összességében mindkét lakkról ugyanazt tudom mondani: téglalap alakú üveg, átlagos ecset, átlagos állag, az ecset jól veszi fel a lakkot, nem nehéz vele dolgozni. Hamar szárad mindkét lakk, annyira jól pigmentáltak, hogy mindkettő viselhető akár egy réteggel is (én viseltem is - mindig sietek valahova, szóval sokszor nincs idő egy rétegnél többet felvinni, na ilyenkor jönnek be a képbe az egyréteges lakkjaim, mint ez a kettő is). Mindenhol azt olvastam, hogy az A-England lakkok nem tartósak, így egyáltalán nem voltak nagy elvárásaim ezen a téren. Pozitív csalódás is volt, hogy mindkét lakk tartósnak bizonyult nálam, nem pattogott, úgy kopott, mint egy átlagos lakk - pedig a piros lakkon még fedőlakkot sem használtam!

Igazából nem túl holó lakkok. Napsütésben sem szikráznak, árnyékban/lámpafénynél én nem is tudtam őket előcsalogatni.



Saint George

Egy réteges képek:







Két réteges képek:

Vakuzva









Rose Bower

Fent egy-, lent két réteggel látható - nincs nagy különbség a kettő között.
 A gyűrűs ujjamért elnézést kérek, már akkor beütni készült a krakk, sajnos a teafilter-technika sem segített (egyáltalán van, akinek ez beválik? Nekem eddig 3-ból 3-szor mondott csődöt). Mikor utána még egyszer felkentem a lakkot, teljesen elfelejtettem, hogy újra befotózzam, de ha ismét fogom csak önmagában használni, mindenképp pótlom és kicserélem ezeket a képeket. :)



A napfényben próbáltam előcsalogatni a holót, de ebbe minta kevesebb jutott volna, mint méregzöld társába.









Összességében jó kis lakkok ezek, viszont mostani eszemmel, tapasztalataimmal ennyit nem adnék értük.

Megvan nektek valamelyik? Mennyire vált be?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből