2012. szeptember 23., vasárnap

Teszt | Rimmel - Azure

Ez az egyik a Katitól kapott lakkok közül. Már akkor felismertem, hogy ez az Azure, mikor be volt csomagolva. :D

Először ezt a lakkot is Ingridnél pillantottam meg. Szerelem volt ez is első látásra. :D Most már értem, hogy Ingrid miért imádja ennyire! A szín valami csodás! Olyan igazi kék...jobb jelzőt sajnos nem tudok rá. :D
A képek sajnos nem adják vissza az igai színét, picivel sötétebb, mint a képeken.





Egy réteggel

Az ecsete nagyon jó, három réteget használtam, de elbír négyet is. Fedőréteggel két napja van a gyűrűs ujjamon és még sehol nem kopott meg. A többi ujjamon már másnap kezdett pattogni. Nem kopni, pattogni.  De majd fedőlakkal fogom használni. :D







Közben rájöttem, hogy van még egy hasonló árnyalatom, az AVON Blue Shock lakkja. De felkenve azért látszik, hogy sokkal kékebb és szebb a Rimmel. Az Avon lakkot úgy jellemezném, lilább a Rimmelné. :) A képeken nem olyan szembetűnő a különbség, élőben jobban látszik.






Bella

4 megjegyzés:

  1. Na látod én meg olyan világosabb színű lakkot szerettem volna, amilyennek látszik a fotókon:) Nekem túl sötét, pedig másként imádom a kéket. A te hosszú körmeiden nagyon jól mutat.

    VálaszTörlés
  2. Nééégy réteg? Basszus, nekem esküszöm elég kettő is, sőt már egy réteg is viszonylag jól fed, csak az élénkebb szín miatt húzom át még egyszer. Meg ez az egyetlen lakkom kb. ami bírja egy hétig is mindenféle kopás nélkül. Furcsa.

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből