2015. szeptember 19., szombat

Teszt | ANNY 109 Save the last dance & 287 I'm in heaven

Sziasztok!

Ma újabb két lakkot szeretnék nektek bemutatni a nyereményeim közül, mégpedig a másik két ANNY lakkot, név szerint a Save the last dance-t és az I'm in heaven-t.


109 Save the last dance

Bordó lakkra nagyon régóta vágyom. nem is tudom. legalábbis krém finisűre, mert olyanom még nem volt. Így megörültem, mikor megpillantottam a lakkok között. Aztán rá kellett jönnöm, hogy ő inkább bogyó, mint bordó. Ennek ellenére nagyon szeretem. Talán legjobban úgy tudnám jellemezni: maga az ősz üvegbe zárva.
Két rétegben szépen fed, átlagosan szárad, én 2 napig viseltem, ha jól emlékszem, egész jól bírta fedőlakk nélkül.

Felső egy réteg, alsó két réteg





287 I'm in heaven
Hasonló lakkom már nagyon sok van. Ennek ellenére jó helyen van ez is a gyűjteményemben. Viszont túl gyakran nem hiszem, hogy kézhez kapnám, hacsak nem "megfestem-fotózom-lemosom" manikűrt készítek. Az ok roppant egyszerű: a brutális lassú száradási idő nem kifejezés...-.- Amúgy ez volt az első lakk, amit kipróbáltam, így eléggé el voltam keseredve, szerencsére a másik három lakk száradási idejével semmi gond nincs.
Nagyon apró arany csillámok is vannak a lakkban. Sajnos ez a körmökön már nem érvényesül - vagy csak nekem nem tűnt fel, eléggé borús időben viseltem. Két-három réteges lakk, attól függően, mennyire vastagok a rétegek.

Felső egy réteg, alsó két réteggel látható



Nektek megvan a két lakk valamelyike? Esetleg másik darab a márkától?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből