2014. november 24., hétfő

NOTD | Rózsaszínes-szürkés manik

Sziasztok!

Ma négy olyan manikűrt mutatok meg nektek, melyeknél a rózsaszín és lilás-szürkés lakkok lesznek a főszerepben. na jó, lesz egy kakukktojás is. :D


1.



2.


Ezt a képet csak azért illesztettem be, mert itt látszik a legjobban a hüvelykujjamon a minta. :)


3. Itt a középső ujjamra a mintát egy műanyag bugyin készítettem el, majd másnap applikáltam a körmeimre. Még nem sikerült tökéletesre, de így is meg voltam elégedve a végeredménnyel. :)


4. Gyönyörű holos átmeneteket szoktam látni Instagramon. Gondoltam, most én is megpróbálom, de sajnos a szivacsos technikával készült manikűröknél a Moyra lakkoknak eltűnik a holo hatása. :/


Nektek melyik manikűr tetszik a legjobban? :)

Este Manikűrvadász! :D

Szép estét,
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből