2014. november 22., szombat

Kihívás | December színei

Sziasztok!

Nem tudom, ki hogy van vele, de nekem nagyon bejött Thimmyke őszi színes kihívása, s mivel a decembert is nagyon szeretem, gondoltam, létrehozok egy hasonlót erre a csodálatos hónapra is. :)



A dátumokat próbáltam úgy összeírni, hogy ne ütközzön se a Thimmyke, se a Manna által kiírt kihíváshoz. Mivel az én kihívásaimon nem igazán szokott tömeg lenni, nem látom értelmét, hogy mindegyik témára külön kódot hozzak létre, így csak egyet készítettem. megkérlek benneteket, mikor a linket hozzáadjátok, "Téma - Név" szerint adjátok meg a címet, pl az első témánál én "Ezüst - IsaBella" -t fogok írni a sima "IsaBella" helyett. :)

A kód:
<!-- start InLinkz script -->

<script type="text/javascript">
document.write('<scr' + 'ipt type="text/javascript" src="//www.inlinkz.com/cs.php?id=469730&' + new Date().getTime() + '"><\/script>');
</script>

<!-- end InLinkz script -->


Remélem, rajtam kívül mást is inspirálni fog ez a kihívás. :)

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből