2014. november 11., kedd

NOTD | Elmaradt zöld manikűr + 33DC összefoglaló

Sziasztok!

Ez a manikűr még a 33 napos kihívás utolsó témájára készült, a kedvencünket készítettük újra. Én Laura manikűrjébe rögtön beleszerettem, így nem gondolkodtam sokáig, hogy melyik manikűrt készítsem el erre a napra. Nem is értem, hogy év elején miért nem posztoltam ki. :O Az én manikűröm nem sikerült annyira jól, mint az eredeti, de szerintem el fogom még készíteni máskor is. :)







Azért a képeken is látszik, hogy régi manikűr. Szinte napra pontosan egy évvel ezelőtt, november 29-én készült.

Pöttyök | Legtöbbet használt lakk | Tape | Tribal | Mexikói | Texture | Műalkotás inspirálta mani a legrégebbi ki nem próbált lakkjaimmal | Zig-zag | India | Virágok | 3D | Minta az otthonodból | Kínai | Absztrakt | Tigrises | Dél-Amerika | Műalkotás a kedvenc márkámmal | Két minta | Baglyos leírás inspirálta | Minta a gardróbból | Európa | Színátmenetes mani három lakkból | Geometria | Legtöbbet használt szín | Új technika | Inspiráció | Három minta | Vonal | Kedvenc minta | Nude | Műalkotás a három kedvenc lakkoddal | Forma, alakzat | A kedvenced újraalkotása

Nagyon sok manikűr észült, így visszanézve őket nem mindegyikkel vagyok elégedett, viszont akadnak olyanok is, melyeket nagyon szívesen hordtam, Nektek melyik tetszik a legjobban?

Szép napot,
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből