2014. november 30., vasárnap

Manikűrvadász | 13. forduló - Összefoglaló


Sziasztok!

Végre eljutottam odáig, hogy elkészítsem az összefoglalót! :) Mint mindig, ezúttal is csodásabbnál csodásabb manikűrök születtek! Köszönet a fordulóban nyújtott segítségért a jelenlegi házigazdánknak, Andinak! :)

Nem is húzom tovább az időt, a Tovább gomb mögött megtekinthetitek a manikűröket együtt, illetve, a bejegyzés végén a következő háziasszony kilétére is fény derül! ;)

Ahogy az lenni szokott, fent az elkészült manikűr, alatta az inspirációul szolgáló. Még annyit hozzáfűznék, hogy néhol elég szűkszavúan fogalmaztam, kérlek, nézzétek el nekem, de jóformán csillagokat láttam a fájdalomtól az összefoglaló írása közben. Nem hiába mondják, hogy fogfájásnál nincs rosszabb. :(


1. Rögtön egy őszbúcsúztató manikűrnek is beillő borongós-pöttyös lakkozással kezdünk, mely Zizitim műhelyéből került ki, s melyhez az ihletet Reni hasonló színekben pompázó manikűrje adta.

2. Fanni apró kis cukiságot hozott el nekünk Liza blogjáról. :) Bevallom, a legutóbbi vadászat alkalmával, mikor én garázdálkodtam Lizánál, szintén szemeztem ezzel a masnis manival.:)

3. Liza nagyon úgy érzi, hogy nem lett a legjobba a manikűrje, nem is értem, hogyan hiszen én legalább annyira megkedveltem az ő változatát is, mint az eredetit, mely Nóritól származik.

4. Nórinak annyira megtetszett Bandita leopárdos francia manikűrje, hogy rögtön két változatban is elkészítette: egy világosbarna alappal -mint az eredeti esetében-, illetve fehér francia alappal. nekem mindkettő nagyon tetszett, sőt, mindhárom ;)

5. Banditának igencsak meggyűlt a baja a galaxis manikűrrel, melyet Rékától vadászott le, de mindannyiunk legnagyobb örömére végül ő kerekedett felül, elhozva nekünk az egyik legszebb galaxis manikűrt, amit vala láttatok!

6. Zsóka szintén úgy érezte, ez a manikűr most nem sikerült túl jól, pedig szerintem semmi baj vele, nekem nagyon tetszett az ő verziója is, ahogy az eredeti, Miriam által lakkozott is.

7. A mostani háziasszonyunk, Andi egy tündöklő kék manikűrt alkotott újra Ritától. Igaz, a színeken változtatott, de véleményem szerint ez cseppet sem vett a lakkozás szépségéből. :)

8. Úgy tűnik, ebben a fordulóban a háromszögek tarolnak, ugyanis Ritánál is ilyen motívumok bukkannak fel a Szilvitől levadászott manikűrben. :)


9. A cukifaktorom ismét veszélyes magaslatokba került a következő manikűr  láttán (s zárójelben jegyezném meg, úgy látszik nem csak engem inspirált a levadászott manikűr által egy cuki kis póniság.) A manikűrt Szilvi késztette, az eredeti pedig Panninál látható.

10. Panni egy új technikát próbált ki, melyet ezúttal PAncsitól lesett el. :) Bal oldalt az eredeti, jobbról Panni alkotása.

11. Ivettet másodjára osztotta Fortuna nagyasszony Thimmykéhez, de még így sem mondhatjuk, hogy könnyű dolga volt a vadászattal. Végül csak sikerül zsákmányolnia egy manit, még ha csak rövid ideig is hordta azt.

12. Thimmyke máris februárra hangolódik a Castiától zsákmányolt szívecskés nyomdázott manikűrrel.

13. Reninek kicsit meggyűlt a baja a needle marble technikával, de szerintem így is nagyon jó lett az alkotás. Tény és való, hogy a Fanniéhoz hasonló szívecskék most nem jöttek olyan jól ki, de nem is szükségeltetik pont olyannak lennie egy manikűrnek, mint az eredeti. Nekem mindenesetre tetszik a végeredmény.

14. Úgy tűnik, a dry brush technika igencsak bloggerina fantáziáját birizgálja. Nem is csodálom, hisz valóban könnyű és látványos lakkozások készülhetnek a segítségével. Így alkotta újra Castia is Mazsola egyik, nemrégiben készült manikűrjét.

15. Mazsola egy nagyon kis édes, rózsaszín, de mégis elegáns manikűrt választott Barbitól, akinél már nem először vadászott.

16. Barbi Nikitől választott egy kissé sötét, de egyszerű és mutatós matt lakkozást.

17. Niki egy szívemnek kedves manikűrt alkotott újra Nikkiitől. Picit saját ízlésére szabta, de az alapkoncepció megmaradt.

18. Nikkii jócskán átvariálta a manikűr, melyet Héditől választott, de nekem nagyon tetszik a végeredmény. :)

19. Hédi picit benézte az időpontot, de az a lényeg, hogy így is kész lett a manikűr. Ezúttal egy Éhezők viadala ihlette lakkozást készített a Flórától ellesett waterfall technika használatával.

20. Időhiány szűkében kellett Flórának dolgoznia, de végül sikerült egy egyszerű pöttyös manikűrt választania Nera blogjáról.

21. Úgy tűnik, nem csak én égtem már ősz végén is téli, karácsonyi hangulatban, ugyanis Nera zsákmányául is egy cuki, édes kis mézeskalács manikűr esett Petronella blogjáról.

22. M. egy gyönyörű lila lakkozást készített, majdnem pontos mását Nóri kék manikűrjének. nekem nagyon tetszik a végeredmény, hasonló lila lakkot keresek már egy ideje.

23. Nóra még igazán őszi hangulatában volt, ugyanis egy ilyen témájú manikűrt választott Karolinától.

24. Néhányan még őszi hangulatban vannak, mások téliben, de Karolina bizony már a tavaszt idézi a You You-tól levadászott cseresznyevirág manikűrrel.

25. You You kis kihagyás után csatlakozott ismét a vadászatunkhoz, ebben a fordulóban Rosiet sorsolta hozzá Fortuna nagyasszony, így tőle vadászta le a manikűrt.

26. Rosie is már a télre hangolódik, hópelyhes változatban álmodta újra Lolli korábbi menta-arany szépségét.

27. Lolli ebben a fordulóban Megaerától vadászott, majd jól át is alakította a manikűrt. Nekem nagyon tetszik ez a lila kombináció. Csodaszép!

28. Megaera egy olyan technikával dolgozott, melyet én még sosem használtam, de a képeket elnézve, egyre jobban vonz. Nézzétek meg Bia világosabb változatát is.

29. Ismét visszaevezünk őszi vizekre. Én egyszerűen imádom ezeket a színeket! Mind a Bia, mint a Manna változatában.

30. Manna gyönyörű, érzéki manikűrt készített el, melynek eredeti, hasonlóan gyönyörű verziója Ciiskánál tekinthető meg. nekem erről a lakkozásról a Párizsos manikűr jutott eszembe, mely szintén hasonló színekben készült és ugyanúgy egymástól vadászták/vadásztuk le.

31. Ciiska egy gyönyörű virágos lakkozást álmodott újra Katy-tól. Nem tudom, ki hogy van ele, de nekem mindkét változat nagyon tetszik. :)

32. Újabb őszi manikűr van terítéken, melynek egyszerűen oda vagyok a színeiért! :) A manikűrt amúgy Katy készítette, Klau lakkozását véve alapul.

33. Klau egy félhold manikűrt készített újra Azrailtól, bár az igaz, hogy előbb a saját ízlésére szabta azt. :)

34. Azt hiszem, a forduló legcukibb manikűrje következik most. Azrail készítette el ezt a pingvines manikűrt, immár karácsonyra hangolódva, az eredetijét pedig Noéminél csodálhatjuk meg.

35. Noémi egy neon pink leopárd mintás manikűrt vadászott le Diitől. Nekem nagyon tetszik mindkettő, kicsit a nyarat idézi.

Aztán Noémi elkészített egy második lakkozást is Diitől. Ez már inkább télies választás, legalábbis az a csodás csillogás engem a télre, jégre és a csillogó hóra enged asszociálni. 

36. Dii egy nyomdázott manikűrt készített el Zizitimtól. Színei miatt én ezt a manit is simán el tudom képzelni téli manikűrnek.

37. Moon Angel majdnem lecsúszott erről a fordulóról, de végül csak sikerült jelentkeznie, így Elíznél nézelődhetett.

38. Elíz, hasonlóan Annához, majdnem lekésett erről a fordulóról, de végül egymástól vadásztak, így készült el ez a pöttyös manikűr Moon Angel pöttyös manija alapján.

39. PAncsi ezúttal tőlem választott, méghozzá az egyik kedvenc manikűrömet, a rózsás szépséget, melyet egy gyönyörű ruha inspirált.

40. Én egy olyan manikűrt hoztam, melybe már kétszer is beleszerettem, először, mikor Thimmykénél pillantottam meg, aztán mikor pár fordulóval ezelőtt ugyanezt készítette el Ivett is. Igen, mondhatjuk, hogy vadászat volt ez a javából.

41. Réka szintén késett picit a posztolással, de végül sikerült utolérnie magát. Párja Zsóka volt, tőle választott egy háromszöges manikűrt.


Itt a vége, fuss el véle... úgyhogy nem is maradt más hátra, minthogy még egyszer köszönetet mondjak Andinak a forduló megszervezéséért, és eláruljam, hogy a 14., egyébként szülinapi fordulót ismét én fogom szervezni! :)

Legyetek szemfülesek, pár nap múlva kint lesz a felhívás! ;)
A többi összefoglalót itt nézhetitek meg.

Kellemes vasárnapot,
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből