2014. november 16., vasárnap

Tutorial | Háromszöges manikűr

Sziasztok!

Nemrég készült a geometria kihívás első témájára egy háromszöges manikűr, amit nem csak én kedveltem nagyon, hisz kértétek a tutorialt is. Egy hét késéssel a beígérthez képest, de elkészítettem a leírást.


A tovább gombra kattintva tekinthetitek meg. :)





1. Azokból a lakkokból, melyekből a háromszögeket szeretnénk készíteni, fessünk egy műanyag felületre - legjobb a műanyag irattartó fólia, nem tudom, hogy a bugyi mennyire használatos nálatok, mi így szoktuk ezt a fóliát is hívni -, hagyjuk őket megszáradni. Én általában egy napot hagyom őket.
2. Ha megszáradt, óvatosan felvesszük a fóliáról. Én szemöldökcsipesszel szoktam.
3. Ollóval kis háromszögeket vágunk.
4. Felvisszük a körmeinkre az alapszínt.
5. Mielőtt teljesen megszáradna, felvisszük a kivágott háromszögeket is.
6. Fedőlakkal fixáljuk.

Ilyen egyszerű, mégis mutatós manikűr készül belőle. :) Ha elkészítettétek ti is, küldjetek linket, hogy megnézhessem a ti verziótokat is!

Kellemes vasárnapot,
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből