2014. november 4., kedd

NOTD | Színes háromszögek

Sziasztok!

Pár hete pillantottam meg Wis egyik manikűrjét. Hasonlót már szerettem volna készíteni, de ez most annyira megtetszett, hogy rögtön lementettem, de tudtam, hogy úgyis hamarosan el fogom készíteni. Sokáig gondolkodtam, hogy milyen színeket használjak, de annyira tetszett ez a színkombináció is, hogy végül megtartottam ezt is. :)






A manikűrről tutorialt itt találtok.

Ez a manikűröm amúgy a Manna által összeállított geometria témakörben mozgó kihívásra készült, melynek az első témája amúgy holnapra esik, viszont akkor lesz az ősz színei kihívás is, így ezzel a témával most egy nappal hamarabb jelentkeztem.

Nézzétek meg a többiek alkotását is:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből