2014. november 29., szombat

NOTD | Pasztell egy kis csillámmal

Sziasztok!

Hűha! Ma vééégre havazott! De úgy igazából, hatalmas hópelyhekkel meg nagyon sűrűn. Esett minimum 10-15 cm. *.* Annyira belefeledkeztem az örömködésbe (ha akadt egy kis szabadidőm, az ablaknál álltam és bámultam a hóesés :D ), hogy majdnem megfeledkeztem a mai bejegyzésről. :)

Tavaly pillantottam meg Sammy-nél ezt a manikűrt, azóta tudom, hogy ezt nekem is el kell készíteni. Most végre eljött ennek is az ideje. :) Igaz, hogy csak három napig viseltem, de az alatt a három nap alatt is rengeteg dicséretet zsebeltem be, így elégedett vagyok a végeredménnyel. :)


Gondolkodtam, hogy milyen többszínű toppert választhatnék. Ugye a téma a kedvenc glitteres lakk lett volna, ami nálam az egyik Golden Rose lakk, abban viszont türkiz-fekete-piros glitterek dominálnak. Ilyen színkombinációt viszont nem akartam, úgyhogy végül úgy döntöttem, maradok az eredeti színkombinációnál és kis csalással alakítom ki a glitteres lakkokat.


A Rimmel Pillow Blue pasztellkék lakkot használtam mindegyik körmömön alapként. A gyűrűs és hüvelyujjamon jött rá a Rapsodi 302 fehér-, illetve B.O. lila sáv. A többi körmömön egy Gabrini kék csillámos fedőlakkot használtam, de csak dry brush technikával, mert amúgy egy húzással rengeteg csillám került volna a körmömre, azt meg nem akartam. A CR fekete-fehér glitteres topperemből halásztam ki a fehér és fekete díszeket, aztán az egészet megspékeltem egy réteg Golden Rose Carnival lila topperrel. :)




A többiek alkotása:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből