2014. november 19., szerda

NOTD | Őszi manikűrük

Sziasztok!

Ma négy olyan manikűrt fogok bemutatni nektek, melyek az ősz jegyében születtek, a jobb felső sarokban lévőt  sokáig hordtam, egyszerűen imádom ezeket a színeket külön-külön és együtt is. Nem hiába, az ősz a kedvenc színem. :)



1. Ez a cukiság az inspirációs képen jobban mutat, de azért nekem tetszett így is. :) Elkészítéséhez Rapsodi lakkokat használtam fel.
Alapul a Rapsodi 339-es zöld árnyalatát használtam, aminek ez volt az utolsó manikűrje, ugyanis azóta felhasználtam a drágát egy másik zöld lakkhoz. :) A rókucihoz az Essence C'est la vie lakkját használtam, ami azóta szintén házasságra lépett a hasonló árnyalatú Off to Miami!-val.


2. Még évekkel ezelőtt, mikor megláttam Pshiiinél ezt a manikűrt, tudtam, hogy egyszer én is el fogom készíteni. Jó sokáig kuksolt az inspirációs mappácskámban, de amint megvásároltam a Rimmel Rain Rain Go Away lakkját, illetve a két Miss Spoty homoklakkot, tudtam, hogy ők lesznek az "áldozatok". A végeredményt nagyon kedveltem, lehet, hogy még máskor is el fogom készíteni. :)




3. Jaj, ezt a manikűrt is, hogy szeretem! Tiszta ősz az egész! *.* Még badgirls-nél pillantottam meg, azonnal el is készült, és meg is vagyok elégedve a végeredménnyel, a színátmenetes rész a holo fedőlakkal különösen tetszik. ♥



Felhasznált lakkok: Leydi 788 (piros), Rapsodi 305 (narancs), Essence Little Miss Sunrise (sárga), Rapsodi 354 (barna), Gabrini 3D 07 (nude), Rapsodi Parisa 20 (holo csillámos fedőlakk).




4. Pulykát kellett volna készítenem,, vagy valamilyen hálaadásnapi manikűrt, de pár éve már készült egy hasonló mani, azt újra nem akartam elkészíteni, viszont a needle marble technika közel áll a szívemhez, most volt is hasonló téma az egyik kihívásnál, ahogy tollak is, így a kettőt összeraktam, s megszületett ez a mani. :) Az alapot most is a Rimmel Rain Rain Go Away lakkja biztosította, a narancs és a barna Rapsodi, míg a sárga az Essence Little Miss Sunrise-ja. :) Sajnos már eléggé kifogyóban van. :(




Nektek melyik tetszik a legjobban? Nekem a második és harmadik a nagy kedvenc. :)

Szép estét,
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből