2014. november 15., szombat

NOTD | Kék holo csoda

Sziasztok!

Annak ellenére, hogy sokáig nagyon szerettem a kék színt, alig egy-két lakkom volt, egészen az utóbbi pár hétig, ugyanis akkor jócskán megszaporodtak. Nemrég beszereztem a Golden Rose Holiday 07-es, királykék árnyalatát is, az üvegben egy csoda, felkenve viszont... Pedig annyira biztos voltam benne, hogy ma ő lesz a főszereplő! Talán majd adok neki még egy esélyt, most viszont egy másik lakknak adtam át a főszerepet.

Szintén az elmúlt két hétben szereztem be a Moyra holo kollekcióját is. Nagyon boldog vagyok, hogy nekem is sikerült végre rátalálnom, a mostani manikűrhöz a kék lakkot használtam. Annyira csodásak ezek a holo lakkok önmagukban is, hogy nem igazán akartam más díszítést is, így végül csak egy kis fekete mintát kapott a manikűr, illetve egy-egy kövecskét a gyűrűs ujjaimra, de utólag szerintem még azt is el lehetett volna hagyni.









Nézzétek meg a többiek alkotását is:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből