2014. november 21., péntek

NOTD | A lila holo esete a díszítőcsíkokkal

Sziasztok!

Pár felületen már említettem, mennyire boldog vagyok, hogy végre nekem is sikerül beszerezni néhány holo lakkot, ezek pedig nem másak, mint a Moyra holo kollekciója. A kékkel készült manikűrt már láthattátok is, most hozom a lilával készült lakkozást is.




Már említettem pár napja a ennél a zöld manikűrnél, hogy nem teljesen vagyok megelégedve a végeredménnyel és valószínűleg el fogom még készíteni máskor is. Nos, akkor még nem is gondoltam, hogy erre a majdra ilyen hamar sor fog kerülni. ^^


A lakkok kiválasztásánál most volt a legnehezebb feladatom a forduló során. Szeretem a lilát, rengeteg ilyen árnyalatú lakkom is van, sőt, az egyik nagy kedvencem pont ez a matt sötétlila, de valahogy egyikhez sem volt kedvem, pláne nem csak magában. Így fordultam a vadiúj lila holo lakkhoz, és egyáltalán nem bántam meg. Sokkal jobban tetszik, mint az eddig kipróbáltak (kék, ezüst, nude). Az előző három is nagyon tetszett, de nem éreztem a wow hatást, ami viszont annál inkább előjött ennél a lilánál.
Végül a két középső körmömön lévő lakkozásra is vittem fel fedőlakkot.





Végezetül pár kép Hörcsög Úrról, mert egyszerűen nem tudtam megállni, hogy le ne kapjam őt is. Ráadásul ezeken a képeken nagyon jól látszik az a sokszínűség, holós ragyogás, ami ezeket a Moyra lakkokat jellemzi.








A kedvencem a gyűrűs ujjam volt, annyira szerettem, ahogy a sötétlila Avon lakk alól kikandikált a holo csoda! Nagyon szerettem hordani, amit mi sem bizonyít jobban, minthogy öt napig volt a körmeimen. :)

A többiek alkotása:
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből