2015. május 11., hétfő

Manikűrvadász | 16. forduló - Cintó manikűrje

Sziasztok!

Ma három Manikűrvadász bejegyzés is érkezik. Ez az első forduló, hogy a legjobb barátnőm, Cintó is benevezett, úgyhogy gondoljátok, mekkora volt az örömöm! Együtt beszéltük meg FB-n, hogy ki mikor keresi ki a manikűrt, majd mikor készíti el. Én nagyon élveztem ezt a folyamatot, remélem, Cinti máskor is jelentkezni fog! :)



Cintó Nikkiitől vadászott. Nézzétek, mit írt a manikűrről:

Először egy másik manival készültem, már vagy háromszor megpróbáltam, de sosem sikerült... Aztán újra kutatni kezdtem és rátaláltam erre. Hasonlóan akartam megcsinálni, csak más színekből, de a csíkok sosem sikerültek, így pöttyöket raktam csíkok helyett. A szívecske meg csak úgy jött, pluszba :DFelhasznált lakkok:
essence- fame fatal
essence - it's raining men!
essence - blue addicted
essence - absolute pure
rimmel - rita ora - white hot love

Az eredeti manikűr:

Én egyszerűen imádtam a végeredményt! El is mosolyodtam, mikor megpillantottam, mert Nikkiinek ez a manija az én inspirációs mappámban is benne van. Most már még egy okkal több, miért készítsem el! :3

Köszönöm Cinti, hogy részt vettél a fordulóban! :)

A többiek alkotása:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből