2014. november 22., szombat

Teszt | Needmore lakkok + piros csillagok karácsonyra hangolódva

Sziasztok!

Nem tudom, ki hogy van vele, de én már hatalmas karácsonyi lázban égek/élek. Nem is értem, hogyan, hiszen tavaly például még karácsony napján sem éreztem úgy, hogy különleges nap lenne, az esetek többségében is csak advent beköszöntével jön rám ez az érzés. Most meg már október végén azt vártam, hogy legyen végre advent és kezdjek el karácsonyi filmeket nézni, zenéket hallgatni, adventi koszorút készíteni, kidekorálni a szobámat, karácsonyfadíszeket gyártani, a karácsonyi témájú manikűrökről már nem is beszélve! :) S ha már karácsonyi manikűrökről beszélünk, készítettem is a saját magam számára egy kisebb kihívást, ha van kedvetek, hát csatlakozzatok Ti is! :)


Bizony, ismét a gyöngyöcskék után nyúltam, így viszont nekem igazán karácsonyi hangulatom lett tőle. :D
Kivételesen nagyon meg vagyok elégedve a manikűrrel, pedig először nem is tudtam, hogy milyen manikűrt készítsek. Spontán jött az egész. :D Az alaplakk is az maradt, ami épp tesztelés miatt már egy napja a körmeimen volt - ez mondjuk látszik is a minimális kopásból a körömvégeken. ^^





Kivételesen nagyon meg vagyok elégedve ezzel a manival, tényleg nem gondoltam volna, hogy erre a téma sikerül egy olyan manikűrt összehoznom, ami ennyire bejön majd. :D

Nézzétek meg a többiek alkotását is:


És végezetül, pár szó a fent látható lakkról és egy másik testvéréről.

Needmore 3

  Most találkoztam először ezzel  a márkával, de annyira megfogott a színe, hogy muszáj volt haza hoznom. Ez pár hete történt, de kipróbálni csak tegnapelőtt volt időm. Amint fent is látszik, két rétegben már egész jól fed, imádom ezt a piros árnyalatot azzal a rengeteg arany pehellyel. Sajnos elég lassan szárad. Sőt, még másnap is gond volt vele. Mikor fázik a kezem, gyakran szoktam "ráülni" ha éppen nem kell jegyzetelnem, most is éppen ezt csináltam, erre nem tiszta lenyomatos lett az egész?! Pedig akkor már több mint 12 órája volt a körmeimen és egy alvást is kibírt lenyomatk nélkül. :( Szóval emiatt hiszem azt, hogy túl sokszor nem fogunk találkozni, viszont a színét imádom, így nem vetném el örökre a közös manikűrök gondolatát. :)



Needmore 46

Igazából először ez a lakk fogott meg, csak azután nyúltam a piroshoz is, hogy ne egyedül jöjjön haza. Most mégse igazán értem, hogy miért vettem meg. Az üvegben valahogy jobban megfogott ez a világosbarna-arany árnyalat. De az is lehet, hogy azért van, mert már lassan kihátrálunk az őszből és inkább a téli/karácsonyi árnyalatok dobogtatják most már meg a szívem. :D



Mi a véleményetek a két fenti lakkról? Hát az elkészült manikűrről? :)

Kelleme estét kívánok,
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből