2014. november 5., szerda

NOTD | Őszi virágok

Sziasztok!

Picit későn érkezem a mai bejegyzéssel, mert a tervezettel ellentétben közbejött egy-két dolog a nap folyamán, így csak este tudtam körmöt festeni, viszont ezt a manikűrt már olyan régóta el szeretném készíteni, hogy semmiképp sem szerettem volna tovább halasztani. Még évekkel ezelőtt láttam meg Tartofraises oldalán, már akkor beleszerettem, aztán 2012-ben és 2013-ban is el sz szerettem volna készíteni, de az ősz mindkét évben olyan hamar tovaszaladt, hogy egyszer csak azt vettem észre, ismét tél van és én nem készítettem el. Mondanom sem kell, most is majdnem kifutottam az őszből, de végül csak sikerült becsempészni!




Én nagyon szeretem a föld színeket, a barna és nude különböző árnyalatait, ennek ellenére nem volt nagyon nehéz dolgom lakkot választani. Alapnak a kedvenc barna lakkomat, a S-he Stylezone 323-as árnyalatát használtam, még mindig imádom ezt a lakkot! :) A virágok alá egy ősrégi Farmasi arany lakkal pamacsoltam, míg a virágok a szintén nagy kedvenc Rapsodi 354-es sötétbarna lakkal készültek.

Én idő és türelem hiányában csak a két középső körmömre festettem virágokat, az egyiket "fejre" is állítottam, legalábbis az inspirációul szolgáló manikűrhöz képest.







Picit látszik, hogy sietve készült, de mindent összevetve én meg vagyok vele elégedve, sőt, nagyon tetszik is. :)

Nézzétek meg a többiek alkotását is:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből