2014. november 2., vasárnap

NOTD | Sárga filigrán

Sziasztok!

Egy napot késtem a kihívással, de most hozom a sárga témára készített manikűrömet. Sokáig gondolkodtam, hogy milyen lakkot használjak, mert bár van vagy három sárga lakkom, egyiket sem mondanám kedvencnek. Aztán beugrott, hogy nekem van sárga topperem is! Időközben pedig beszereztem egy pasztell sárgát is, azt is ki kellett próbálni, így adta magát, hogy azt fogom alapként használni. Nem szerettem volna egy egyszerű, alap+topper kombinációt, így került a gyűrűs- és hüvelykujjamra az örök kedvenc filigrán minta, ezúttal arany lakkal. nekem nagyon tetszett a végeredmény. *.*

A hüvelykujjamon kicsit be van szakadva, de ennél jobban nem tudtam lereszelni, mert akkor körmöm sem maradt volna. :/ Másnap amúgy munkában beszakadt mellette is, így végül csak kivágtam belőle, most még picit szerencsétlenül néz ki, de majd csak megnő ismét. :)







A többiek alkotása:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből