2014. november 8., szombat

LFP | 10. forduló - Kedvencek


Sziasztok!

Ma ismét jelentkezünk a Lakkozz! Fotózz! Posztolj! sorozattal. Ezúttal az eddigi kedvenc témánkban alkottunk. Bevallom, nekem több is akadt, így több manikűrt készítettem el. Tudjátok rólam, hogy szeretek újraalkotni manikűröket, most mégsem ezt alkalmaztam, inkább külön-külön alkottam a négy témában.




A 3. fordulónak a témája az Ételek volt. Bár nekem a sütemény már kifejezetten édesség kategória, nem étel, most mégis megengedtem magamnak egy kis csalást, úgyis el szerettem volna készíteni már Ági fánkos manikűrjét, így született meg ez a mani.



A 4. fordulóban ékszerek ihlették a manikűröket. Én már akkor el szerettem volna készíteni ezt a manikűrt, de akkor időhiány miatt nem tudtam második manikűrt is készíteni, így most jött el ennek is az ideje. Nem lett a legjobb, nagyon látszik, hogy a Golden Rose Galaxy lakk mennyire vastag. :/ Sajnos már alig lehet vele dolgozni, ebből a szempontból hatalmas nagy csalódás ez a kollekció. :( Azon gondolkodom, ha körömlakkhígítót vagy átlátszó lakkot töltenék bele, megoldaná-e a problémát, szerintetek?



A virágok a 5. fordulót dobták fel. Én naaagyon imádtam azt a fordulót! *.* A virág mintákat amúgy is nagyon kedvelem, így ma sikerült elkészíteni egy virágos manikűrt is. Az ihletet Mireyatól kaptam, egyszerűen imádtam ezeket a színeket így együtt, muszáj volt nekem is kipróbálni. És egyáltalán nem csalódtam, tényleg pompásak együtt. :3




Nem rég, a 9. fordulóban voltak hatalmon a pöttyök, amit régebb szintén nagyon kedveltem, így most ismét készítettem egy pöttyös manikűrt is, egyúttal kipróbáltam két új lakkomat is. :D Szerintem nagyon jól néznek ki együtt. Miközben tegnap az inspirációs mappácskámban kutakodtam, akkor vettem észre, hogy a pontos mása már le volt mentve ennek a maninak. :D

Sajnos unikornisos manikűrre már tényleg nem volt időm, eddig szerettem volna olyat is készíteni. :( Azért így is szép számmal készült mani. :D Nektek melyik a kedvencetek? :)

Ne feledkezzetek meg a játékról sem, a nyereményről már illesztettem be képet a posztba! ;)

Nézzétek meg a többiek alkotását is:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből