2014. november 22., szombat

Kihívás | December színei

Sziasztok!

Nem tudom, ki hogy van vele, de nekem nagyon bejött Thimmyke őszi színes kihívása, s mivel a decembert is nagyon szeretem, gondoltam, létrehozok egy hasonlót erre a csodálatos hónapra is. :)



A dátumokat próbáltam úgy összeírni, hogy ne ütközzön se a Thimmyke, se a Manna által kiírt kihíváshoz. Mivel az én kihívásaimon nem igazán szokott tömeg lenni, nem látom értelmét, hogy mindegyik témára külön kódot hozzak létre, így csak egyet készítettem. megkérlek benneteket, mikor a linket hozzáadjátok, "Téma - Név" szerint adjátok meg a címet, pl az első témánál én "Ezüst - IsaBella" -t fogok írni a sima "IsaBella" helyett. :)

A kód:
<!-- start InLinkz script -->

<script type="text/javascript">
document.write('<scr' + 'ipt type="text/javascript" src="//www.inlinkz.com/cs.php?id=469730&' + new Date().getTime() + '"><\/script>');
</script>

<!-- end InLinkz script -->


Remélem, rajtam kívül mást is inspirálni fog ez a kihívás. :)

Szép napot!
Bella

19 megjegyzés:

  1. De jó ötlet, szeretnék is rá jelentkezni :) Az ősz színeinél csak a télieket imádom jobban, és ezeket már áthatja egy kicsit a karácsony hangulata ^^

    VálaszTörlés
  2. Tetszik a kihívás, de nem ígérek semmit :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik ez a kihívás is, megpróbálok ebben is részt venni :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jò ötlet. :3 Igyekszem én is. :)

    VálaszTörlés
  5. Ki is találtam hogy fogom csinálni... 6 manikűr nem nagyon fér már bele,.de 3 igen, ìgy én 2-2 témát fogok kombinálni, és ìgy minden belefér. :3 Remélem nem probléma. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogy gond! :) Mindenki úgy oldja meg, ahogy neki kényelmes. :) Úgyhogy várlak az összevont témákkal is. :)

      Törlés
  6. Gyertek, gyertek lányok, szívesen látlak Titeket is! :)

    VálaszTörlés
  7. Ó nagyon tetszik!!! Épp gondolkodtam, hogy egy jó kis arany vagy ezüst manikűrt kéne csinálni... Igyekszem mindegyikre alkotni valamit:)

    VálaszTörlés
  8. Örülök, hogy tetszik a kihívás! Már alig várom, hogy lássam, milyen manikat készítetek majd:)

    VálaszTörlés
  9. Jobb később mint soha, jelentkeznék én is *-* de jó hogy észre vettem, már kezdtem kétségbe esni, hogy nem találok decemberi kihívást!: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy rátaláltál a kihívásra! :3

      Törlés
  10. Ó, ez nekem is nagyon-nagyon tetszik, én is szeretnék jelentkezni! :)

    VálaszTörlés
  11. nos... még nincs éjfél, ugye? jöttem én is :D

    VálaszTörlés
  12. Kicsit utólag, de nagy elszántsággal (és némi visszamenőleges manikűrrel) jelentkeznék én is! :)

    VálaszTörlés
  13. Atyagatya, hát ezt csak most látom! De jó! *.* Remélem, lesz érkezésem a te kihívásodra és Timijére is alkotni! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. Szeretettel várlak! :)

      Törlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből