2014. november 15., szombat

NOTD | Kék holo csoda

Sziasztok!

Annak ellenére, hogy sokáig nagyon szerettem a kék színt, alig egy-két lakkom volt, egészen az utóbbi pár hétig, ugyanis akkor jócskán megszaporodtak. Nemrég beszereztem a Golden Rose Holiday 07-es, királykék árnyalatát is, az üvegben egy csoda, felkenve viszont... Pedig annyira biztos voltam benne, hogy ma ő lesz a főszereplő! Talán majd adok neki még egy esélyt, most viszont egy másik lakknak adtam át a főszerepet.

Szintén az elmúlt két hétben szereztem be a Moyra holo kollekcióját is. Nagyon boldog vagyok, hogy nekem is sikerült végre rátalálnom, a mostani manikűrhöz a kék lakkot használtam. Annyira csodásak ezek a holo lakkok önmagukban is, hogy nem igazán akartam más díszítést is, így végül csak egy kis fekete mintát kapott a manikűr, illetve egy-egy kövecskét a gyűrűs ujjaimra, de utólag szerintem még azt is el lehetett volna hagyni.









Nézzétek meg a többiek alkotását is:

14 megjegyzés:

  1. Én is a Moyra holo lakkját használtam :D
    Nagyon jó lett a manikűröd :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor ezek szerint egy rugóra járt az agyunk kék lakk tekintetéven. :)

      Törlés
  2. Nagyon szép ez a lakk, én is imádom a holo lakkokat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Nálam ez még egész új szerelem, eddig csak blogokon csodáltam, de nekem nem volt sajátom. :)

      Törlés
  3. Én is imádom ezt a moyra holot, csak a tartósságával akadtak problémáim :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos azzal nekem is meggyűlik a bajom. :( Ha rögtön nem kenek rá minimum egy átlátszó réteget még jóformán egy órát sem bírja kopás nélkül. :(

      Törlés
  4. Gyönyörűséges mani! Imádom a holo lakkokat! :))))

    VálaszTörlés
  5. Tényleg holo csoda, szép lett!!

    VálaszTörlés
  6. A mani gyönyörű, ez a kék lakk nagyon tetszik magában is, de mivel a nude és rózsaszín megvan, nem merem megvenni, mert tényleg egynapos lakk. (Ha nem csinálok semmit. Ha házimunkázok vagy egész nap verem a billentyűket, akkor addig sem tart. De legalább gyorsan szárad :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nálam sem valami tartósak, de egy réteg fedőlakk segít a problémámon, így bírják legalább pár napig.

      Törlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből