2014. november 27., csütörtök

NOTD | Ők is novemberben készültek

Sziasztok!

Hozok ismét egy négyes fogatos manikűrt. :) Itt a zöld és a kék lakkok utalták a design-okat. :D
1. November a prosztatarák elleni küzdelem hónapja, így készült nálam is Movember témában manikűr.


2. Fekete-fehér manikűr egy picikét feldobva. :)




3. Eredetileg ManiSwapos kollaborációnak készült, végül vendégposzt lett belőle. :) 



4. Ezt a colorblock manit már évek óta el szerettem volna készíteni, így most végre időt szakítottam rá. mivel késő éjjel készítettem, észre sem ettem, hogy nem töröltem le a körmöm körül a bőrt, csak miután befotóztam és épp lefeküdni próbáltam, akkor tűnt fel, hogy minden mocsok ott maradt, de már nem volt hozzá energiám, hogy mindent ismét elővegyek, letisztítsam és ismét befotózzam, így gondoltam, majd reggel. Aham... csak hogy reggelre az összes szöszmöszt összeszedte, így reggel nem csak a körmöm körül mostam le, hanem az egész manikűrt, úgy ahogy volt.



Kinek melyik a kedvence ebből a négyesből?

Szép napot,
Bella

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből