2014. november 1., szombat

HaviTOP és októberi kihívások összefoglalói

Sziasztok!

Bár kedvenc évszakom az ősz, az októberek nem szoktak kegyeskedni velem. Most is egy elég kemény októberen vagyok túl. Mint tudjátok, 11-én elvesztettem az egyik legfontosabb embert az életemben. Bér tudtam, hogy nagyon közel van már a vég, mégis nagyon megviselt, de azt hiszem, erre nem is lehet felkészülni.

Ugye októberben megkezdődött nálunk is az oktatás az egyetemen. Ehhez fűznék egy pici magyarázatot is. Romániában október 1-én szokott kezdődni a felsőoktatási intézményekben a tanítás, ez alól a mi egyetemünk, a Sapientia Erdélyi Magyar Tudományegyetem kivétel, itt mindig szeptember 15-én kezdődik az oktatás, ahogy az iskolákban is, de idén, a felújítási munkálatok miatt három héttel később, október 6-án kezdtünk. Legalább egyszer mi kezdtünk később, nem a többi egyetemista. :D Persze, pótolni kell a kimaradt három hetet, ami elég necces, mert a felújítás miatt alig van terem, így ha találunk is egy olyan időpontot, ami nekünk is, a tanárnak is megfelelő, kiderül, hogy nincs terem, vagy, mint legutóbb is történt, egy termet három csoportnak is lefoglalnak...-.-



De kanyarodjunk picit vissza. Októberben, az egyetem mellett dolgoztam is, ám legnagyobb sajnálatomra hamar rá kellett jönnöm, hogy nem megy a kettő együtt, legalábbis ha mindkét helyen jól akarok teljesíteni, akkor nem. :( Persze, első a tanulás, így bár nagyon fáj a szívem, de kénytelen voltam felmondani a munkahelyemen. Tegnap volt az utolsó munkanapom, nagyon aranyosak voltak a kollégák, mindenki sajnálta, hogy eljövök, én is. :( De remélem, jövőre ismét sikerül bekerülnöm, addig pedig tudok a tanulásra koncentrálni.

A nagy nyüzsiben manikűrök készítésére is jutott időm, ezekből hozok most számotokra pár montázst.

A statisztikák szerint ezek voltak a kedvenceitek októberben:
Manikűrvadász 12. forduló | ManiCute - Idő | Szürke-taupe mani | Burgundi rózsás mani | ManiCute - Babona

Az egyik októberi kihívásban picikét csaltam. ^^ Idén nem igazán volt kedvem halloween témájú manikűröket készíteni, ráadásul volt pár olyan manikűröm az előző évekből, amiket meg szerettem volna mutatni Instagramon is, így ütöttem két legyet egy csapásra és készítettem egy kollázst a halloween témában készült manikűrjeimből. Persze, van egy kakukktojás is, mégpedig a hálaadásnapi manikűröm, de jól megfért itt is. ^^


Ha arra is kíváncsiak vagytok, hogy Instagramon melyek voltak a kedvencek ebben a hónapban, kattintsatok ide. :)

Az én kedvenceim ebből a hónapból a szürke-taupe, az órás és a piros leopárd mintás manik voltak. Hát  tietek?

Szép napot,
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből