2014. november 25., kedd

Teszt | Avon Romance

Sziasztok!

Ma egy olyan lakkot mutatok be nektek, amit még tavaly, talán nyáron vásároltam. Az első tesztet kb. egy éve készítettem, akkor fogalmam nincs, hogy miért nem posztoltam, így pár hete elkészítettem újra. :)



Két rétegben használtam. Kicsit csíkoz, de még vállalható szerintem. Nekem eddig a tartósságával sem volt gondom, gyorsan is szárad, szóval szerintem nincs gond vele. :) Tavaly nagyon kedveltem ezt az árnyalatot, most már elég ritkán használom, de ez nem a lakk hibája, inkább az a gond, hogy most már más, inkább sötétebb árnyalatokat részesítek előnyben. :)




Feldobtam kis csillagokkal meg a Butterfly 107-es csillámos lakkommal. Nem tudom rendesen lefényképezni ezt a csillámos csodát, pedig nagyon szépen mutat minden lakkozáson. :)



"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből