2014. november 18., kedd

NOTD | Elcsalt watermarble

Sziasztok!

Ma egy kevésbé jól sikerült manikűrt szeretnék nektek bemutatni. Valahogy még mindig, ennyi év után sem sikerült megbarátkoznunk, én meg ez a watermarble technika. Pedig az elmúlt év alatt rengeteg videót megnéztem, szinte napi szinten nézek meg újabbat, nekem mégsem terül olyan szépen el a lakk, vagy ha valamilyen csoda folytán ez sikerül is, akkor összehúzni nem lehet a víz felületén, hogy szép mintát adjon ki.




Most még azt sem mondhatom, hogy rossz lakkokkal próbálkoztam, mert Rimmel, Avon és Maybelline lakkokat is bevetettem, mégsem lett jó egyik sem. Az ötödik próbálkozásnál aztán végképp elment a türelmem. Sőt, ha azt vesszük, mennyire türelmetlen leányzó vagyok, én őszintén csodálom, hogy egyáltalán öt próbát megért a dolog.

Végül csaltam kicsit, a körmömre vittem fel a kiválasztott lakkokat és ott tű segítségével húztam őket össze. Gondolhatjátok, hogy a végeredménnyel egyáltalán nem vagyok megelégedve. A végén a szegeseket is csak hányaveti módon dobáltam fel, nem is állnak jól, a megfelelő helyen, de úgy voltam már vele, hogy a fenét se érdekli, csak legyen már meg a manikűr.


Amúgy az ötletet Sarah gyönyörű manija adta. Már többször próbálkoztam az elkészítésével, mindannyiszor sikertelenül. Pedig annak idején még direkt ezért a manikűrért kerültek hozzám ezek a pasztell szegecsek. :D

Az egyedüli, ami tetszett ebben a maniban, az a hüvelykujjamon lévő, szegesekből készült színes rombusz volt. :D Azt szerintem elkészítem még máskor is.

Nézzétek meg a többiek alkotását is:
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből