2014. november 21., péntek

NOTD | A lila holo esete a díszítőcsíkokkal

Sziasztok!

Pár felületen már említettem, mennyire boldog vagyok, hogy végre nekem is sikerül beszerezni néhány holo lakkot, ezek pedig nem másak, mint a Moyra holo kollekciója. A kékkel készült manikűrt már láthattátok is, most hozom a lilával készült lakkozást is.




Már említettem pár napja a ennél a zöld manikűrnél, hogy nem teljesen vagyok megelégedve a végeredménnyel és valószínűleg el fogom még készíteni máskor is. Nos, akkor még nem is gondoltam, hogy erre a majdra ilyen hamar sor fog kerülni. ^^


A lakkok kiválasztásánál most volt a legnehezebb feladatom a forduló során. Szeretem a lilát, rengeteg ilyen árnyalatú lakkom is van, sőt, az egyik nagy kedvencem pont ez a matt sötétlila, de valahogy egyikhez sem volt kedvem, pláne nem csak magában. Így fordultam a vadiúj lila holo lakkhoz, és egyáltalán nem bántam meg. Sokkal jobban tetszik, mint az eddig kipróbáltak (kék, ezüst, nude). Az előző három is nagyon tetszett, de nem éreztem a wow hatást, ami viszont annál inkább előjött ennél a lilánál.
Végül a két középső körmömön lévő lakkozásra is vittem fel fedőlakkot.





Végezetül pár kép Hörcsög Úrról, mert egyszerűen nem tudtam megállni, hogy le ne kapjam őt is. Ráadásul ezeken a képeken nagyon jól látszik az a sokszínűség, holós ragyogás, ami ezeket a Moyra lakkokat jellemzi.








A kedvencem a gyűrűs ujjam volt, annyira szerettem, ahogy a sötétlila Avon lakk alól kikandikált a holo csoda! Nagyon szerettem hordani, amit mi sem bizonyít jobban, minthogy öt napig volt a körmeimen. :)

A többiek alkotása:

20 megjegyzés:

  1. nagyon cuki a hörcsögöd, a maniból meg a középső ujjad a kedvencem, főleg ott, ahol még nincs rajta a fedőlakk! :) Szépséges az egész, a színek, a formák... :)

    VálaszTörlés
  2. Hú ez nagyon tetszik, a kis tündérbogár meg olyan édi :D

    VálaszTörlés
  3. De aranyos :) Nekem másnap már le kell mosni a holos Moyrát, nagyon kopik.
    A keresztbe csíkos megoldás különösen tetszik!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha nem használok hozzá fedőlakkot, akkor nekem is nagyon gyorsan kopik. :( Fedőlakkal szerencsére nincs különösebb probléma.

      Törlés
  4. A gyűrűsujj a kedvencem. :)
    Nagyon ügyes vagy. :))

    VálaszTörlés
  5. Eszméletlen jó lett :)
    Nagyon cuki a hörcsög :3

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik! Igazán szép és érdekes lett! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett! Örültem a sztrárvendégnek is:)

    VálaszTörlés
  8. A matt verzió fantasztikusan néz ki, a másik annyira nem az én világom. Ha nem gond, ezt a manit lehet, hogy megcsinálnám majd én is valamikor. :)
    A höri pedig ultracuki! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, nyugodtan készítsd el te is a saját verziódat! Aztán küldj linket, hogy megnézhessem én is. :)

      Törlés
  9. Nagyon szép a mani! Imádom! :)
    A hörcsögöd pedig nagyon tündi-bündiiiiii. :3

    VálaszTörlés
  10. A manikűr maga a tökély, na és micsoda újítás, hogy valaki nem a lakkos üveggel, hanem hörcsöggel fotózkodik :D Nagyon cuki kis jószág, úgy megdédelgetném ^^ Csak sajnos megfulladnék tőle :(

    VálaszTörlés
  11. Köszi szépen lányok! örülök, hogy tetszik nektek! :3

    VálaszTörlés
  12. Szép lett. Hörinek meg jól áll a lila. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Az a helyzet, hogy hörinek bármi jól áll. :3 ♥

      Törlés
  13. mekkora jó ötlet! én még soha nem készítettem manit díszítőcsíkkal :) nagyon szép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eléggé macerás és türelmet igényel, de a végeredmény mindig magáért beszél. :)

      Törlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből