2014. november 24., hétfő

Manikűrvadász | 13. forduló

Sziasztok lányok!

Végre-végre itt a 13. forduló posztolásának időpontja! nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de én nem csak azt várom, hogy megtudjam, kitől vadászom, és kiválasszak tőle egy manikűrt, de azt is, hogy lássam, ki-mit alkotott újra. :)

Ezúttal Andi intézte a szervezés oroszlánrészét, amiért ezúton is hatalmas köszönet érte. Én ebben a fordulóban Ivettet kaptam páromul, és elmondhatom, ismét nem volt könnyű dolgom. Végül egy olyan manikűrt választottam, melyet Ivett a 10. fordulóban vadászott le Timitől. Már akkor nagyon tetszett mindkét változat, így miután lementettem a nekem tetsző manikűröket, mégis nagyon könnyen tudtam választani. :)





A három manikűr együtt. :) Nekem nagyon tetszenek azok a négyszögű kövek, azt hiszem, nemsokára nekem is be kéne szereznek hasonlókat. :D

Valószínűleg az összefoglalóval és a következő forduló háziasszonyával csak hétvégén vagy hétfőn fogok tudni jönni, de ígérem, igyekszek majd. :)

Addig is nézzétek meg a többiek alkotását is:

23 megjegyzés:

  1. Szuper jó lett :D A tiédben nagyon tetszik, hogy belecsempézted a holo lakkot :) Kifejezetten feldobta :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett és érdekes az összhatás :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól néz ki a három együtt, tök jó lett mind! Tetszik hogy ugyanolyanok ^^

    VálaszTörlés
  4. Jó lett az összhatás, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik. :) Szuper lett. :)

    VálaszTörlés
  6. Szuper lett! :)
    Nagyon tetszik a Tiédben a holo lak, nagyon feldobja :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem is nagyon tetszik az összhatás, hogy ennyiféle lakkot ilyen ízlésesen párosítottál! :)

    VálaszTörlés
  8. Finom és nőcis lett ez a mani, és az általad használt "szegecsek" szerintem jobban mennek a manidhoz, ha kövecskéket használtál volna, az kissé bizsussá tette volna az összképet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erre nem is gondoltam, pedig igazad van,így tényleg jobban passzol. :) Köszi szépen! :)

      Törlés
  9. Ezt a manit mindenkinél imádtam, Nagyon jó lett a te verziód is :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó, tetszenek a színek :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon klassz színek és formák glitterek imádom :) Kedvencem most ebben a fordulóban, le is mentettem. :D

    VálaszTörlés
  12. Nagyon jó lett :D A holo lakk szerintem is jó ötlet volt :D

    VálaszTörlés
  13. Jaj, de jó ez a továbbvadászós dolog :-D Én is gondolkodtam már ilyenen, de próbáltam eredeti alkotást vadászni, de ha legközelebb olyat találok igazán kedvemre valónak, ami már eleve Manikűrvadászos volt, akkor lehet, hogy azt viszem majd tovább :-)

    Mindhárom verzió nagyon tetszik, és a holo lakk belecsempészését csakis támogatni tudom :-)

    VálaszTörlés
  14. Tök jó lett. :) Micsoda intergalaktikus utazáson vett részt ez a manikűr. :) Egyszer én is manikűrvadászos manit választottam véletlenül. :D

    VálaszTörlés
  15. Köszönöm szépen lányok a sok kedves megjegyzést. El sem hiszitek, mennyire sokat jelent nekem! ♥

    VálaszTörlés
  16. Ezen aztán minden van :) Nem lehet könnyen megunni :)

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből