2014. november 24., hétfő

Manikűrvadász | 13. forduló

Sziasztok lányok!

Végre-végre itt a 13. forduló posztolásának időpontja! nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de én nem csak azt várom, hogy megtudjam, kitől vadászom, és kiválasszak tőle egy manikűrt, de azt is, hogy lássam, ki-mit alkotott újra. :)

Ezúttal Andi intézte a szervezés oroszlánrészét, amiért ezúton is hatalmas köszönet érte. Én ebben a fordulóban Ivettet kaptam páromul, és elmondhatom, ismét nem volt könnyű dolgom. Végül egy olyan manikűrt választottam, melyet Ivett a 10. fordulóban vadászott le Timitől. Már akkor nagyon tetszett mindkét változat, így miután lementettem a nekem tetsző manikűröket, mégis nagyon könnyen tudtam választani. :)





A három manikűr együtt. :) Nekem nagyon tetszenek azok a négyszögű kövek, azt hiszem, nemsokára nekem is be kéne szereznek hasonlókat. :D

Valószínűleg az összefoglalóval és a következő forduló háziasszonyával csak hétvégén vagy hétfőn fogok tudni jönni, de ígérem, igyekszek majd. :)

Addig is nézzétek meg a többiek alkotását is:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből