2014. november 30., vasárnap

NOTD | Őszből télbe

Sziasztok!

Ma egy sötétkék lakkozást hozok nektek. Nagyon régóta kerestem hasonló árnyalatú kék lakkot, most végre rátaláltam, nem is várakozott sokáig a kipróbálásra. :)


Nagyon szeretem ezt a kék lakkot, rögtön elő is lépett kedvenccé, szerintem még gyakrabban is fogom hordani. A gyűrűs ujjamon lévő homoklakk elég nagy csalódás, de így, hogy csak egy körmömön viseltem, egész tűrhető volt. De erről majd hozok egy külön posztot is. :D


Alapnak amúgy egy Rapsodi lakkot használtam, 339-es árnyalatot, meg a homoklakk a Golden Rose Holiday 61-ese.

A szegecsek kicsit csámpásan kerültek a manimra, de csak utólag tűnt fel, de túlzottan nem zavart a dolog, így is elég sokáig hordtam.

Hogy tetszik a mani? Szeretitek az ilyen kék árnyalatot?

Kellemes estét,
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből