2014. november 6., csütörtök

Kreatív | Őszi csomózott karkötő

Sziasztok!

Nagyon rég nem voltam már a kedvenc fonalas üzletemben, múlt kedden viszont volt több mint egy órám, mert elmaradt az egyik kurzusom. Haza menni nem akartam, mert mire haza érek, indulhatnék is vissza az egyetemre, így inkább sétáltam egy jó nagyot a városban. Így jutottam el végül az üzletbe, ahol a kellemes meglepetés ért, egy csomó új, izgalmas szín várt rám. Rögtön le is csaptam rájuk, ezekből és néhány régebbi fonalam felhasználásával készült el a mostani karkötő. Én egyszerűen imádom ezt a zöld színt! *.*






Remélem, a tulajdonosának is majd legalább ennyire fog tetszeni, mint nekem. Még versenybe lehet érte szállni, 12-ig él a játék! ;)

Nektek hogy tetszik? Kedvelitek a csomózott kiegészítőket?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből