2012. augusztus 25., szombat

31DNC2012 | Day 25 - Inspired by FASHION

Jaj ezt a napot mennyire élveztem! :D Már említettem, hogy mennyire belejöttem a watermarble technikába, hát, most is megcsillogtattam a csekélyke tudásom, de nem voltam a legelégedettebb a végeredménnyel, így végül a needle marble technikát is bevetettem. És imádom a végeredményt! :D
Így lett egy full márványos manikűröm mára. ^^
Réka, nemsokára jön is a tutorial a needle marble technikához! :)

De nem járatom tovább a szám...jobban írva nem koptatom feleslegesen tovább a billentyűzetem, jöjjenek a képek. ^^









És az inspirációm, a Katy Perry ruhacsuda:

Használt lakkok:

Nektek hogy tetszik? :) Én nagyon szerettem a mai napot! :D
Bella

15 megjegyzés:

  1. ez nagyon jó! és tök jól passzol a rucihoz is! :P

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen lányok! Örülök, hogy nektek is annyira tetszik, mint nekem! :D

    VálaszTörlés
  3. jujj, de irigyellek, hogy így bele jöttél a water marble-be:D nagyon tetszik, szép lett:)
    az enyém: http://pankakormok.blogspot.hu/2012/08/31-day-challenge-25-nap.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen!! Megnéztem a tiédet is, nagyon jó az is!

      Törlés
  4. Hú, nagyon jó lett. A hüvelykujjadon a minta pedig nagyon bejön. Érdekelne majd a technika, hogy hogyan :)

    Az enyém ilyen lett:
    http://crazyladystar.blogspot.hu/2012/08/31-napos-korom-kihivas-25-nap-divat.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hozom a leírást! Ma készítettem el. ^^

      Törlés
  5. Köszi szépen, nagyon örülök, hogy tetszik!

    VálaszTörlés
  6. Ez nagyon szép lett! Tökéletesen visszaadja a ruha mintáját! :)
    A technika pedig felkerült a kipróbálandó-listámra :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy elnyerte a tetszésed. :D

      Törlés
  7. Másik kedvencem lett ez a köröm a pöttyösök után!!

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből