2012. augusztus 4., szombat

Személyes | Rossz hír



Eddig bírta. :( Sajnos eltörött Sungi egyik alkatrésze. Tudjátok, az az ajtócska, ami az aksikat tartja. Próbáltam megragasztani, úgy látszott, még bírja, de ma végleg feladta. :(
Most nincs pénzem megjavíttatni (pláne, hogy ma rendeltünk laptopot, ami elengedhetetlen lesz az egyetemen), újat venni meg végképp. :( Egyáltalán nem is tudom, hogy meg lehet-e csináltatni, ki lehet-e az ajtócskát cserélni?!



Szerencsére jó sok kép van a gépemen, többségük recept, azokat fogom felpakolni, és így a bejegyzések számát kénytelen vagyok egy poszt/nap - ra redukálni. :(
Tudom, hogy kértétek a Photo A Day August fotósorozatot, de ilyen állapotok mellett sajnos nem tudom folytatni  pedig annyi jó ötleteim voltak. :(

Az újdonságokat lehet, hogy telefonnal majd lefényképezem, de nem biztos, nem vagyok oda a képekért. Talán egy-két kép erejéig meg tudom kérni a barátnőmet, hogy készítsen fotót, ha haza ért, most épp nyaral. Nem tudom még mi lesz, majd meglátjuk.
Most viszont nagyon ramatyul érzem magam. :(

Szebb hétvégét kívánok mindenkinek!

Bella

6 megjegyzés:

  1. Remélem, megoldódik majd valahogy, sajnálom! Viszont a laptop webkamerája segíthet néhány esetben, és a blogodat ideiglenes képhiánnyal is szeretni fogjuk. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! :) Nagyon sokat jelentenek a szavaid! :)

      Törlés
  2. Szia, és nem lehet valahol szervizben megcsináltatni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Holnap körbenézek a városban, de most egy ideig lehet, hogy még szervizre sem lesz pénzem... :S Meglátjuk, reménykedek... Ma is olyan finomat főztünk, de nem tudtam lefotózni.

      Törlés
  3. Én is jártam így, nekem az a kis pöcök tört el, ami a helyén tartja azt az ajtót. Én celluxal majdnem teljesen körbetekertem az egész gépet, és még nagyon sokáig használtam utána. Sőt még most is használható, de már van új gépem, úgyhogy megkapta apa. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is az törött le. Körbecelluxozni nem tudom, mert kb minden nap cserélni kell bele az elemet/aksit. :(

      Törlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből