2012. augusztus 15., szerda

Recept | Sült gomba sajttal

Remek kis reggeli! Mi gyakran készítjük!


Mi általában champion gombából szoktuk készíteni (tudjátok, az a fehér, mifelénk így nevezik, ha tudtok neki más nevet is, várom^^), de medvegombából és más nagyobb meg kisebb gombából is elkészítjük, ha gombászásból jövök vissza. :) Egyedül a rókagombából nem készítettünk, de ez szerintem érthető. :)



A gombákat megpucoljuk (lehet többet is, kevesebbet is, mikor mennyi gombánk van, avagy épp mennyit akarunk elkészíteni), a törzsét eltávolítjuk, csak a kalapját hagyjuk meg. Ezt sózzuk, borsózzuk, majd egy-egy darab sajtot teszünk a közepébe, így sütjük barnára egy serpenyőbe.

Ilyen egyszerű. :)

Ti szoktatok ilyet készíteni? Egyáltalán szeretitek a gombát? Én nagyon!
Bella

8 megjegyzés:

  1. Én nem vagyok nagy gomba rajongó, de Zalalövőn isteni vargányagombás levest ettem. Hoztunk is haza szárított vargányát. Igaz, nem a legolcsóbb, de ritkán azért meg lehet enni. :)

    VálaszTörlés
  2. Én szoktam töltött gombát készíteni, eddig kétféle módon, nagyon szeretjük. Pár napon belül pedig felteszem a harmadik változatot is. Megnézheted:http://makacskakonyhaja.blogspot.ro/2011/01/toltott-csiperkegomba.html és

    http://makacskakonyhaja.blogspot.ro/2012/03/meglepetes-gombak.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Kati! A tojásmentes verziót már le is mentettem. :) Várom már a harmadik receptet!

      Törlés
  3. Ez a csiperke gomba nem? Én nem vagyok nagy gombász, talán ez látszik is, de tetemes mennyiségű gombafogyasztónak vallom magam, tehát bármikor jöhetne :)
    Nagyon jól néz ki nyam nyam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az, most kérdeztem meg Édesanyámtól. :) Csak tudod, a román behatás. :)

      Törlés
  4. Nálunk is sampiongombának hívják:) Nem vagyok egy nagy gombaevő, de a gombás rántotta és gombás palacsinta nagyon bejön. Egyszer csináltam ilyen töltött gombát, de sonkát is tettem bele, csakapuffin receptje alapján.
    http://www.csakapuffin.hu/2010/04/sonkaval-sajttal-toltott-gomba.html
    Azon kívül, hogy kicsit összementek a gombák, nagggggyon finom volt! Ezt is próbáld majd ki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mikor kicsi voltam, én sem szerettem semmit, ami gomba! Nem tudtam, mit hagyok ki! Most is gombás rizst ettünk, zöldséggel. Imádtam! :)
      Köszi a receptet!

      Törlés
  5. nem szeretem a gombát de ez jól néz ki, sajttal:)

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből