2012. augusztus 17., péntek

Recept | Szeder smoothie

Szerdán vásárolni voltunk Édesanyámmal, betértünk a piacra is. Addig nézelődtünk, míg egy cigányasszony ránk tukmált vagy 3 kg szedret. Életemben először ettem, de mivel magára nem olyan finom szerintem, kerestem hozzá recepteket. A feléből lekvárt főztünk, lett kb 3,5-4 dl. :D
Egy másik kisebb adagból épp ma sütöttem szedres piskótát. Nem biztos, hogy róla is bejegyzés, nem biztos, hogy megéri a fotókat.^^

Erre a smoothie receptre a Nosalty oldalán, s mivel volt itthon natúr joghurt, rögtön el is készítettem.




Két-három marok szedret egy evőkanál édesítőporral és 2,5 dl natúr joghurttal összeturmixoltam, majd szederrel, sárgadinnye darabkával tálaltam. :) 

Nagyon finom volt, szüleimnek is, nekem is nagyon ízlett. Még van egy adag szeder meg lv fél dl joghurt... lehet, hogy elkészül még egy rend. :)



Bella

10 megjegyzés:

  1. Hmmm, jól néz ki :)
    Ma én is voltam piacon, olyan szép szedreket láttam, jááájjj :)
    Biztos finom lehet :)

    VálaszTörlés
  2. Úú, ez nagyon guszta, most meg is ennék egyet :]
    Lehet, hoyg ki is fogom majd próbálni :]

    VálaszTörlés
  3. Úristen, de jól néz ki! Majd kipróbálom én is, lehetőleg nem fehér pólóban. :-D

    VálaszTörlés
  4. Én magára is szeretem a szedret, de így is jöhetne:)

    VálaszTörlés
  5. Katy, ez remek ötlet!
    Lányok, örülök, hogy tetszik nektek! Nagyon fincsi, próbáljátok ki, ha alkalmatok van rá! ;)

    VálaszTörlés
  6. Először ettél szedret? :O Ez decuki. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, először, és azt hiszem, nem utoljára. :D És még sok-sok smoothie-t meg piskótát fogok készíteni.^^

      Törlés
  7. Szia! :)
    Nagyon szép blog, már egy ideje rendszeres olvasód vagyok! Gyönyörűen tudsz lakkozni! Azok a minták *.*,

    Apropó kipróbáltam a receptedet, ezt az szedres csodát. Hát valami isteni finom! :D Olyan gyorsan elfogyott itthon, hogy csuda. Még meg is lepődtem :D

    Én is nem olyan régen kóstoltam meg először, magában nem nagyon ízlett, így egy nagyon pici porcukrot tettem rá! :) És a sokból, ami maradt, pedig lekvár fog készülni itt is :D

    További szép napot neked! :)

    Remélem benézel hozzám! :)

    http://fiatalosblog.blogspot.hu/

    Iluss♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Iluss, nagyon örülök neked! Annak meg különösen, hogy ízlett a szedres smoothie! :)
      Várlak vissza!

      Törlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből