2012. augusztus 11., szombat

31DNC2012 | Day 17 - Glitter

Sajnos a képek nem sikerültek túl jól, azt hiszem, nem volt túl jó ötlet a napon fotózni...
A nyomda nagyon felhúzott. Két nyomdázóm van. Egyikre nem ragadt rá a lakk, másikra meg úgy ráragadt, hogy onnan le sem lehetett szedni, csak lemosóval...-.- Így csak a bal kezemre került minta, és a nyomdát el is raktározom pár hétre.

Ez a kép nagyon szépen kiadja a lakk színét, aranyos csillogását!


A körmök végére is egy új Rapsodi lakkot használtam, a holo csillámosat. :) Még használtam csillámport is. mikor megpróbáltam kinyitni a kis tégelyt, kiömlött, az összes kis csillám kijött belőle. Takarítás közben még a földre is jutott belőle, még ma is takarítottam fel belőle! Sőt, még a másik szobában is találtam csillámot! :D
Nagyon felhúzott ő is, megfogadtam, ha lesz pénzem, veszek 2-3 átlátszó lakkot, és az összes csillámporomat felhasználom.









És ahogy már FB-n is említettem, a lila Rapdosi lakk óriási meglepetést okozott, ugyanis nem volt ecsete! Hajgumi a kézen, mert épp a kis kirándulásunk előtt fotóztuk le, hajgumi meg kell ilyen rettentő meleg, hogy felkontyoljam a hajam. :D
Az ecset hiánya ellenére is imádom, mert ez a szín mindenért kárpótol! :)

 A képekért köszönet Aliz barátnőmnek! :* ♥

És egy kérés. A következő ékszer tervvel neveztem egy versenyre, ha tetszik nektek, akkor kérlek, lájkoljátok ITT a képet! Szavazatokat előre is köszönöm! :)
Kellemes hétvégét kívánok!
Bella

5 megjegyzés:

  1. A nyomdától függetlenül szerintem nagyon szép :)
    http://vogueandlife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Szerintem jó lett :)
    A nyomdánál nem lehet, hogy rossz volt a lakk? Mármint, én nem tudok mindegyikkel nyomdázni, van, amivel az istenért se jön össze.

    Az enyém ilyen lett:
    http://crazyladystar.blogspot.hu/2012/08/31-napos-korom-kihivas-17-nap-csillamos.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már nyomdáztam ezelőtt is velük, és működött... de végül is lehet, hogy a lakk hibája.

      Törlés
  3. nagyon tetszik a körmi és az ékszer terv is szép lett!!

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből