2012. augusztus 7., kedd

52WNC2012 | Week 30 - Water Marble

Ez a technika nem szeret engem. Én se őt. megállapítás: Rapsodi lakkok (sem) jók ehhez a technikához.









Nem tudom, hogy a gyűrűs ujjamon miért gyűlt olyan csúnyán össze, ahogy azt sem, hogy a mutató ujjamon miért hólyagosodott néhány helyen fel. Aki tudja rá a választ, szívesen várom. Jól bírom a kritikát is! :)

Ha hiszitek, ha nem, a kiindulópont Colette eme csodálatos manija volt. Ezt szerettem volna én is elkészíteni:

Colette posztjában egy videot is megosztott a manikűr elkészítéséről.
Ugye milyen gyönyörű? :) Ti hogy álltok ezzel a technikával? Bella

5 megjegyzés:

  1. Hát egyszer réges-régen egy távoli galaxisban én is kipróbáltam a water marble-t aminek egy kidobandó koszos pohár és ideges rángógörccsel kombinált röhögőgörcs volt az eredménye. Az olyan videókat meg külön rühellem, ahol azt állítják, hogy ez annyira egyszerű meg 'fun'. Én kicsit sem élveztem. Hozzám képest nagyon ügyes vagy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is negyedik próbálkozás volt, de csak az első, ami ki is került a blogra. ^^
      De nem értem, mert a videókon tényleg olyan könnyedén megy... nekem pl nem is lehet olyan jól maszatolni a körömlakkot, mint a videón...hanem a körömlakk megy a fogpiszkáló után, ráragad megy ilyenek, de nem lesz olyan szép mintás...:S

      Törlés
  2. Én már tél óta szemezek ezzel a technikával, ki is akarom már 1-2 héten belül próbálni. Hát kíváncsi leszek milyen lesz a végeredmény.... SZerintem a tiéd nem lett rossz. =) Nekem tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már várom a végeredményt! :)
      Hát, ahhoz képest, hogy mit szerettem volna elkészíteni és mi lett belőle... :D Azért köszi szépen, örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből