2012. augusztus 9., csütörtök

31DNC2012 & Tutorial | Day 16 - Tribal print (vol 1.)

Ígéretemhez híven, folytatom a 31 napos kihívást. Verus kezdeményezésére még jó pár magyar lány is belefogott, így remélem, most már nekem is sikerül befejeznem. Ideje is lenne október óta, nem igaz? :)
Úgy jártam most is, mint a Summer Challenge 2012 Picnic(első, második) és Fruit (első, második) napokkal: nem tudtam dönteni, hát kettőt készítettem.
Az elsőt láthatjátok ma, ehhez készült leírás is, de nem tudatosan. Csak lefényképeztem, hogy megmutassam, mennyire szép a kék árnyalat, aztán valahogy készült kép az összes lépésről. S ha már kész voltak a képek, miért ne vágjam össze és készítsek egy képes tutorialt, nem igaz? :)
A másik manit majd holnap mutatom. :)

A fehér kivételével az összes lakk az új szerzeményekből való.








Ilyen gyönyörű az új Rapsodi kék lakkom

 Képes leírás, szerintem érthető, de azért lentebb olvasható leírás is:

1. Alapszín a lakk fedésétől függően 1-2 avagy 3 réteg.
2. Egy másik színnel középre húzzunk egy vastagabb csíkot.
3. Készítsünk fehér cik-cakot, majd az alaplakkal való találkozásnál húzzunk vékony választóvonalat.
4. Egy pontozó segítségével készítsünk pöttyöket a negyedik színből mindegyik háromszög közepébe.
5. Jöhet a fedőlakk.

No, ilyen egyszerű az egész! :)

Az ötletet Brittney manikűrje adta.

Bella

7 megjegyzés:

  1. Jók ezek a színek együtt, és a minta is nagyon jó lett szerintem. =)

    VálaszTörlés
  2. Jó lett nagyon! A kék valami csodás :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi lányok! :) Igen, a kéket én is imádom! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó ! :D képzeld az én 2.manikűröm is ezen a sémán készült, de végül átalakítottam kicsit :) SZép nagyon!

    VálaszTörlés
  5. Szép lett :)
    Gondolkoztam ilyen mintán is :D

    VálaszTörlés
  6. jó lett nagyon, és külön jó hogy elkészítését is lefényképezted, köszi érte!!

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből