2012. augusztus 2., csütörtök

NOTD | Puzzle mani - Monocrome Contest

A Polish Art Addiction írt ki egy versenyt, téma: Monocrome, avagy Egyszínű. tehát egy azon szín különböző árnyalatait kell használni. Több variáció is megfordult a fejemben, végül a Sammy-nél látott puzzle manit készítettem el. Nem pont úgy, mert nem használtam fehéret, de a végeredmény nekem így is tetszett.

Tape/Ragasztószalag technikát alkalmaztam, ami egyre jobban megy, bár most sem volt tökéletes, a szalag néhol felhozta az előző réteget...:S Számomra elég macerás ez a technika, nem is szeretem nagyon alkalmazni. Most van új díszítő szalagom (vastag kiadás, nem az a szép vékony), azokkal dolgoztam, lényegesen könnyebb velük a feladat. ^^





 És íme egy bónusz kép. A tegnapi Photo A Day July-ra szerkesztettem (ami amúgy már ma került posztolásra, 00 óra után pár perccel^^), de aztán eszembe jutott, hogy direkt erre az alkalomra ujjas képet már csináltam (azóta is az a kedvenc képem^^)


Nektek hogy tetszik? Nekem nagyon, hisz tudjátok, imádom a puzzle-ket! :)
Bella

7 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Az elveszett bárány megkerült. :D Köszi szépen! :)

      Törlés
  2. tetszik, én is imádom a kirakókat:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem nehéz nem imádni! :D Azt hiszem, ha megírtam a mai első bejegyzést, megyek kicsit kirakózni. :D

      Törlés
  3. Nagyon klassz lett, majd valamikor én is kipróbálom. :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon tetszik!!lehet kipróbálom, kihívás!

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből