2012. november 30., péntek

Tag | Tag-hét, ötödik nap

Dorkánál találtam a következő kérdéssorozatot. Jó pár kérdésre már megadtam a választ a hétfői tag-ban, így azokat most kihagytam. :)


1. Szoli vagy önbarnítás?
Egyik sem, jobb szeretem a saját, normális bőrszínem és a természetes barnulást.



2. Kibírnád 2 hétig sminkelés nélkül?
Mivel körömlakk és ajakbalzsamot leszámítva nem használok sminkcuccokat igen, imán kibírom két hétig.

3. Tincses műszempilla vagy soros műszempilla?
Kiráz a hideg már csak a szó hallatán is, hogy műszempilla, eszemben sincs használni egyiket sem.

4. Avon vagy Oriflame?
Mindkét terméket szeretem, azt hiszem, az Oriflame kicsivel jobb minőség, viszont alig vannak lakkjaik, így inkább az Avont részesítem előnyben.

5. Színes smink vagy natúr smink?
Ha már használok, akkor inkább natúr. :)

6. Hosszú pillák vagy dús pillák?
A dús pillák szerintem gyönyörűek! Szóval inkább az. 

7. Élénk színű körömlakk vagy natúr színű körömlakk?
Inkább élénk színű. ^^

8. Hajmosás este vagy hajmosás reggel?
Csakis este. Ha reggel mosok hajat, akkor legalább délig, de inkább délutánig ki sem lépek a házból, ha csak nem akarok arcüreg gyulladással kórházba kerülni.

9. DM vagy Rossmann?
DM, mivel nálunk nincs Rossman.

10. Borotva vagy gyanta?
Borotva.

11. Rövid vagy hosszú haj?
Nagyon dús és erős hajam van, ezért tiszta kínszenvedés minden egyes hajmosás és kb minden második alkalommal megfogadom, hogy rövidre vágatom a hajam, de annyira szép hosszú, hogy nincs szívem levágatni. *.*

12. Élénk színű rúzs vagy nude rúzs?
Nem haználok rúzst, de ha valamikor hazsnálni fogok, akkor inkább valahol a kettő közt lesz.

13. Hányszor mosol arcot naponta? Mivel?
Mikor hogy, de legalább kétszer mindig. napközben tiszta vízzel, este tusfürdős vízzel is.

14. Milyen bőrtípushoz tartozol?
Normál bőrtípus. :)

15. Használsz bőrradírt? Milyet?Régebb használtam, de sosem fogyott el a szavatossági határidő lejáráig, így egy idő után már nem költöttem rá. Ha szükségem van rá, készítek házit.

16. Vannak szeplőid?
Igen, vannak. mikor kicsi voltam, utáltam őket, mindig azzal nyaggattam Édesapámat, hogy hozzon nekem kancatejet, hogy tüntessem vele el őket. :D Most már megbékéltem velük, sőt, még tetszenek is. :) Szeplők nélkül már nem is lennék én. ^^

17. Vettél már sminket az e-bay-en?
Még nem, de egyre jobban vonz a dolog :)

18. Szereted a drogériás sminkeket?Naná, hogy igen! Miért ne szeressem? :D

19. Gondoltál már rá, hogy smink leckéket vegyél, sminkes iskolába járjál?Persze hogy igen. :) De ott az internet ha egyszer ráveszem magam.

20. Mi az a sminkes hiba, amit legjobban utálsz?
Az olyat, ami nem abszolút nem illik az öltözékhez, szemhez, stb. De azt is utálom, ha idősebb nénik kékkel vagy zölddel festik ki a szemük körül. Nem tudom, miért nem mondja meg nekik valaki, hogy: 1) nekik már nem áll jól, sőt, az ilyen smink senkinek nem áll jól, 2)úgy néznek ki, mintha monoklijuk lenne.
Ne értsétek félre, én nem azt mondom, hogy hogyha valaki idősebb, akkor már ne is sminkelje magát, hisz nem egy olyan sminket láttam, ami ízléses. Csak egyszerűen monoklis sminket ne használjanak.

Ha van még ezenkívül kérdésetek, nyugodtan feltehetitek. :)
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből