2012. november 22., csütörtök

HAUL | Van az úgy...

...hogy az ember körömlakkot vesz akkor is, ha jó kedve van, s akkor is, ha épp a lehető legpocsékabbul érzi magát.S úgy vagyok vele, hogy inkább lakkokra töltsek, mint cigire, piára vagy legrosszabb esetben drogra, nem igaz? :)

Nos, amióta idefent vagyok Kolozsváron, rengeteg lakkot bezsebeltem már, ez a város egy igazi lakk-paradicsom. :D És végre vannak Essence meg Flormar lakkok is! *.*

No de lassan mutatom, hogy miket zsebeltem be. :)




 Az első négy lakkot még otthon vettem, közvetlenül indulás előtt, készítettem is vele egy gyors manikűrt, amit láthattatok már itt. Én nagyon szerettem a kis virágocskáimat. ^^ Amúgy átlátszó lakkot kettőt vettem, az egyiket ma fel is használtam egy csillámos karácsonyi lakkhoz, majd valamikor azt is bemutatom. :)


 Az arany-rózsaszín S-he lakk már egy ideje a listámon volt, amikor aztán betévedtem az itteni DM-be, és megpillantottam, rögtön tudta, hogy haza fog jönni velem. Ez a szépség a Stylezone 010, róla már láthattatok bejegyzést itt. :)
 A fekete Golden Rose Care&Strong 171 lakk volt az első, amit itt vettem, otthon már nem kaptam a kedvenc Rapsodi márkámból feketét, így fekete nélkül jöttem fel Kolozsvárra, muszáj volt beszereznem egyet. :) Viszont nem vagyok vele úgy megelégedve, mint az előző lakkommal, de erről majd jön egy részletesebb bejegyzés is. :)
 És igen, jól látjátok! Essence lakk! *.* Az egyik plázában van egy kisebb Essence pult is. :) Így megvettem a Chic Reloaded lakkot is. :) Majd jön róla is poszt. ^^


Amióta fent vagyok, több nagyon mély időszakom is volt. Az egyik ilyen nagyon mély pénteken úgy mentem ki a lakásból, hogy amint végeztem az egyetemen, benézek a központi üzletbe és veszek egy jó kis lakkot. Sajnos nem kaptam oylat, amit szerettem volna, már fel is voltam rá készülve, hogy lakk nélkül megyek haza, amikor lepillantottam elmenet az egyik pultra. És mit láttam? A régi MiniColorama lakkokat, ráadásul a tökéletes narancs is ott volt!! Nálunk már hónapok óta nem találtam meg ezt a narancsot, itt meg két üveggel is volt! :D Még szép, hogy azonnal lecsaptam az egyikre! :D Bejegyzés nemsokára az Urban Orange-ről, melyet mi, bloggerinák általában csak a tökéletes narancsként emlegetünk. :)


Amikor a fenti DM-es kiruccanásomat említettem, nem csak azt a rózsaszínes-arany lakkot néztem ki, hanem még mellette nagyon sok másat is. De természetesen nem tudok ennyit megvenni. Így akkor csak az jött velem. Aztán pár héttel azután vissza kellett mennem vásárolni. Tudtam, ha ismét benézek, velem fog jönni egy lakk. És velem is jött. Ő volt a második összetevője a ma alkotott karácsonyi csillámosomnak. ^^ Ez a piros csillámos csoda a Stylezone 195.



és végül, de nem utolsó sorban, az utolsó zsákmány eredménye. Múlt csütörtökön nagyon jó napom volt, hisz éjjel indultunk haza. :) Pár csoporttársammal megbeszéltük, hogy ennek örömére a kolozsvári ittlétünket plázázással zárjuk. Nos, Bella ahányszor plázába jár, lakkal tér vissza, ez nálam már aranyszabály. ^^ Az Essence pultnál még nem voltak kint a vámpíros lakkok, így továbbmentem második szerelmemhez, a Flormarhoz. Rögtön kettővel tértem haza, egy duokróm lakkal, a DouChrome DC06, másik pedig egy másik gyönyörűség, a Supershine U33. Nemsokára Írok róluk is, mert már teszteltem. :)
És a harmadik az új szerelmem, ezt már otthon zsákmányolta. :) Mert én azzal ünnepeltem a hazatérést, hogy betértem a kedvec Euros boltocskámba. Ilyen Safari lakkok már jó rég óta kaphatók ott, jó áron is, de eddig sosem vitt rá a lélek, hogy vegyek belőle. Milyen rosszul tettem! Ez a lakk valami isteni! De az ódákat hagyom egy külön posztba, inkább csak annyit mondok, hogy mielőtt visszautaztam volna Kolozsvárra, ismét betértem az üzletecskébe és vettem még egy ilyen Safari lakkot, mely majd a játékom nyereményét gazdagítja. :) Ez amúgy a Safari 129.



Otthon két kisebb tégelyt is beszereltem, egy fekete kövecskéset, illetve egy zöld csillámosat, amit már ma fel is használtam a karácsonyi csillámoshoz. 



Sajnálom, hogy olyan rég nem írtam, nem ígérem, hogy ezentúl gyakrabban fogok írni, de megpróbálok, oké? :)
Amúgy Dorkánál volt múlt héten egy tag-hét , arra gondoltam, jövő héten én is jöhetnék pár tag-gal, úgyis nagyon sok felgyűlt már amiket szeretnék kitölteni. :) Ha esetleg van olyan kérdés, amire szeretnétek, hogy válaszoljak a jövő héten, a bejegyzés végén feltehetitek. :)

Kellemes napot holnapra!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből