2012. november 3., szombat

Recept | Kókuszos banángolyó

Egy kis plusz az elejére: most találtam Nyammm játékára, aminek az a lényege, hogy olyan finomságokat készítsünk, aminek valamilyen formában köze van a 4-es számhoz. Ez az én banángolyóm pont megfelelő, hiszen csupán 4 hozzávaló szükségeltetik hozzá. :) Gyorsan jelentkezek is! Ha kedvet kaptatok, serénykedjetek, holnap éjjel lejár a határidő! ;)

 A mai nap nagy ünnep volt a számomra, ugyanis Édesapám meglátogatott. Ő is olyan édesszájú, mint én (ezt szerintem tőle örököltem^^), így akartam valami finomat készíteni, amivel meglephetem. :)
Szobatársam itt hagyott 4 banánt, csütörtökön felhívott, hogy nekem hagyta, használjam el, mert hétfőre úgyis tönkre menne. Hát gondoltam, majd ebből fogok dolgozni. :) Rá is kerestem a Nosalty-n (imádok ott nézelődni, ti is?) a banános receptekre, mit ne mondjak, egyik recept jobb volt, mint a másik! :)
Aztán péntek este hulla fáradtan mégis fogtam magam és kimentem Kauflandba bevásárolni. Persze, megírtam itthona  cetlit, hogy mit kell vennem, de naná, hogy itthon felejtettem. :D De bevásároltam nélküle. Annyira örültem, hogy jgy is megvan minden, siethetek haza finomat készíteni, erre mire majdnem itthon voltam, rájöttem, hogy az egyik legfontosabb elemet, a kekszet kihagytam. :D Úgyhogy plusz 15-20 perces kitérő következett. :D
De utána már minden flottul ment ám! :) És nagy sikert aratott, úgy Édesapámnál, mint a lányoknál. :D Küldtem haza Édesanyámnak is belőle, remélem, neki is fog ízleni. ^^




Hozzávalók (3 főhöz):
14 dkg porcukor
20 dkg darált keksz
2 nagyobb banán
14 dkg kókuszreszelék + hempergetéshez

Elkészítés:
A banánokat villával összetörjük, majd hozzáadjuk a cukrot, a kekszet és a kókuszt.
Kis gombócokat formálunk a masszából és a kókuszreszelékbe hempergetjük ezeket.
Papírkosárkákba vagy csak simán tálaljuk.

A második kép sajnos nem sikerült túl élesre, de annál finomabb voltak a golyócskák. :D Már el is fogytak, csak párat hagytam meg kóstolóba a vasárnap és hétfőn visszatérő szobatársaimnak. ^^


Kyngu azt írta, 10 perc az elkészítés, sztem olyan 20 perc lett volna, ha van darálóm, de így 1,5 óra volt csak a keksz "darálás". Először összetörtem és kézzel amennyire csak tudtam, elmorzsoltam. Aztán a tekintetem az újonnan bezsebelt (nemsokára jön róla bejegyzés) Essence lakkomra tévedt, aminek olyan jó kis mozsártörő alakja van. Hát vettem és a nagyobb darabokat szépen összemorzsoltam vele. :D Szóval a lakkocskám immár mozsártörőként is funkcionálhat. :D És még mondja valaki, hogy a lakkok nem hasznosak! :D De ahogy ezzel végeztem, a többi már tényleg nagyon könnyen ment. :) 15-20 perc alatt meg is lett volna. :)

No, meghoztam hozzá a kedveteket? :) Elkészítitek ti is? :)
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből