2012. november 26., hétfő

Tag | Szépségápolás

Nos, akkor jöjjön a már beígért TAG-hét első napja. :)


SMINK
pirosító vagy bronzosító? - egyik sem, jobb természetesen
szájfény vagy rúzs? - ajakbalzsam
szemceruza vagy szempillaspirál? - említettem már, hogy a spirál nem is látszik a szememen, a szemceruza meg folyton elfolyik, így bár mindkettővel rendelkezem, egyiket sem használom
alapozó vagy korrektor? -  egyik sem
semleges vagy színes szemhéjpúder? - ha púder, akkor máris rosszul hangzik, így egyik sem :)
préselt vagy por szemhéjpúder? - egyik sem. Most nagyon kiakasztottam a sminkes olvasóimat? :)
ecsetek vagy szivacsok? - nem használom őket, de ha mégis, akkor a sminkcucchoz tartozó szivacsszerű valami.


KÖRÖM

OPI vagy China Glaze - még egyikhez sem volt szerencsém, bár mindkettő szimpatikus, azt hiszem, míg saját fizetésem nem lesz, nem fog a mostani helyzet változni. ^^
hosszú vagy rövid körmök? - mivel aprók a körmeim, a rövid köröm áll a legjobban. Ennek ellenére hosszan is elég gyakran van. De a rövid a legjobb. :D
mű vagy saját köröm? - csakis saját. :)
élénk vagy sötét körömlakkok? - ez hangulatomtól és évszaktól függ. Most épp a sütétebb időszakomat élem, de már nagyon vágyaom a világosokra.
mintás vagy egyszerű köröm? - mindkettőt szeretem,de mostanság időhiány miatt inkább csak egyszerűbbek


TEST
parfüm vagy testpermet? - határozottan parfüm
testápoló vagy testvaj? - testápoló, testvajat még nem használtam
tusfürdő vagy szappan? - előbb szappan, miután lemostam tusfürdő
Lush vagy más ilyen márka? - nem ismerem a márkát


DIVAT
farmer vagy szabadidő nadrág? - farmer
hosszú vagy rövid ujjú póló? - inkább rövid
egyberuhák vagy szoknyák? - szoknyák. :)
csíkos vagy kockás? - egyikért sem vagyok oda, ha ruháról van szó, de inkább csíkos, mint koskás.
papucs vagy szandál? - papucs
sálak vagy kalapok? - sálak. :D
egyszerű vagy nagy fülbevalók? - nagy, lógós fülbevalók
nyakláncok vagy karkötők? - szeretem a nyakláncokat, demivel nem akarom levenni az aranyláncomat, egyiket sem hordom. A karkötők meg zavarnak az írásban, így ők is kilőve. Max a csomózzatimat használom náhanapján. :)
magassarkú vagy lapos cipő? - mivel nagyon alacsony vagyok, kell valami, ami dob egy kicsit rajtam, így magassarkú. :D
cowboy vagy lovagló csizmák? - egyik sem. ^^
kabát vagy pulcsi? - egyik sem, inkább kardigán.

HAJ
hullámos vagy egyenes haj? - mindigis göndör, de legalább hullámos hajat szerettem volna. De most már örülök, hogy olyan egyenes a hajam, hogy nem kell vasalnom sem. :D Szóval egyenes. ^^
konty vagy lófarok? - a copfom néha elég furán viselkedik, ráadásul ha kontyban van, nem érzem, így nem is idegesít, és szeretem ahogy kinéz kontyban a hajam, így az előző. ^^
hullámcsatok vagy nagy csatok? - egyikért sem vagyok oda. Inkább minicsattok
hajlakk vagy zselé? - eyikésrt sem vagyok oda, de ha olyan frizurát készítek, amihez kell valami, hogy álljon valahogy, akkor lakk
világos vagy sötét haj? - sötét :) szerencsére majdnem fekete hajam van, így festeni sem kell. :D
oldalfrufru vagy sima frufru? - no frufru
fent vagy lent? -fent :)


EGYÉB
eső vagy napsütés? - eső
nyár vagy tél? - egyiket sem szeretem túlzottan, de inkább tél
ősz vagy tavasz? - határozottan ősz :)
csoki vagy vanília? - csoki (na, ki tippelt úgy, hogy vanília lesz a válaszom? :D)

Akik szintén kitöltötték a TAG-ot: Ingrid, Verus, Thimmyke
Ennyi lett volna mára. Holnap ismét jövök. :)
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből