2012. november 29., csütörtök

Tag 10 | Primőr TAG

Pár hete volt egy bloggerina találkozó, ott töltötték ki a lányok ezeket a kérdéseket. Azóta több bloggerina is  kitöltötte már, köztük Djkaty és Ingrid is.

Forrás - Adryenka

Én még soha...
... nem ültem repülőn.



Azt szeretem a blogolásban...
... hogy új embereket ismerhetek meg, akár a világ minden pontjáról.

Jól érzem magam amikor...
... a barátaimmal vagyok, a hörcsögeimmel játszom, az ágyamban alszok, kedvenc sorozataimat nézem

Első sminkcuccomat...
... talán 10 évesen vettem, spórolt pénzből. :)

A legviccesebb eset ami velem drogériában történt...
... ilyenről nem tudok, bárbiztos volt egy-kettő. ^^

Ha három főt vendégül láthatnék vacsorára...
... akkor a három nagymamámat hívnám. Sajnos már nem tudtam velük beszélni, pedig rengeteg kérdésem lenne hozzájuk.

Ha valaki készítene rólam egy filmet, akkor az én szerepemet...
... Kirsten Vangsness játszaná :)

A blogom a nevét...
... csak úgy kapta. :)

A vörös rúzs...
... az egyik legdögösebb dolog a világon, de én nem szívesen viselem.

A divattal az a legnagyobb baj...
... hogy túl gyorsan változik :)

Ami nélkül nem indulok el sehová...
... a telefonom.

Számomra a stílus...
... valami, ami egyedivé tesz.




"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből