2012. november 27., kedd

Tag | Tag-hét, második nap

Jöjjön a második napja a TAG-hétnek. :)


Kedvenc tárgy az iskolában?
Most ne utáljatok, jó? A matek. ^^ Sosem voltam a legjobb matekból, mégis az egyetlen tantárgy, amit 12 éven keresztül a kedvenc tantárgyamnak mondtam, az ez volt. ^^ De nagyon szerettem a magyart is. :)

Kedvenc ital?
Az ebben a bejegyzésben bemutatott kávém,és az apukám által készített tea.



Kedvenc dal?
Hűha! Annyi van, hogy így rögtön nem is tudok dönteni. :D
Mostanában nagyon sok Kávészünet számot hallgatok.Mindegyiket nagyon-nagyon szeretem, de a kedvencem mégis az E-mail meg a Párizsban járt az ősz. Mindkét verset magában is nagyon szerettem, így mikor meghallottam megzenésítve... hát, imádom na. :)




Hobbi?
Manikűr, csomózás,  olvasás, bloggolás, sütés, hébe-hóba főzés. Kik olvastok már ismertek, tudjátok. :)


Kedvenc film?
Kéjjel-nappal, Harry Potter 1-3, Szingli fejvadász, Karib tenger kalózai és a film, mely nélkül nincs karácsony: Lebilincselő karácsony.


Ez egy igazán a bloghoz illő képecske, nem igaz? :) Forrás


Kedvenc gabonapehely?
Fahéjas Cini Minis. Az epres változatot viszont nem szeretem.


Kedvenc könyv?
Az van egy-kettő. :) Itt, a moly-os profilomon megtaláljátok. :)


Kedvenc állat?
Bizonyára nem mondok újat azzal,hogy a hörcsögök. ^^ De mellettük a kutyákat is.
De amióta Dorkánál olvastam, hogy a vidrák kézen fogva alszanak, hogy éjjel ne sodródjanak el egymás mellől. Hát nem cukik? *.*


Kedvenc parfüm?
Najó, most ha hiszitek, ha nem, de a kedvenc parfümöm nevét nem tudom. :( Már alig van belőle, nem i használom évek óta, csak nagyon különleges alkalmakkor, hogy ne fogyjon el. :) Így nem is hoztam magammal Kolozsvárra. De valamilyen bio parfüm és olasz, ha jól emlékszem. Majd jövök részletekkel, ha haza értem. :)
A másik meg, ami most a szobatársamnak van, az AVON Treselle parfümje. Egy olyat magamnak is be szeretnék szerezni. :)


Kedvenc ünnep?
Évek óta frászt kaptam, ha csak arra gondoltam, hogy nemsokára itt a karácsony. Aztán a tavaly megtört ez a sorozat, mert életem egyik legjobb karácsonya volt, s most, hogy alig vagyok otthon, a karácsony azt a két hetet is jelenti, amit otthon tölthetek, így igen, a karácsony a kedvenc ünnepem. :)


Kedvenc Starbucks ital?
Még sosem ittam. Nem is tudom, hogy itt, Kolozsváron van egy Starbucks.


Kedvenc ruhadarab?
Egy almazöld rövidujjú. Még most is hordom, itt Kolozsváron nincs olyan hideg, mint otthon, így szerintem egész télen simán járhatok rövidujjúban kardigánnal. :)


Kedvenc virág?
Kála. :) De szeretem az orchideákat is.

Ha Ti is kedvet kaptatok, töltsétek ki, majd küldjetek linket, hogy elolvashassam én is. :) De akár ide, kommentbe is írhatjátok.
Olvassátok el Dorka válaszait is, én is nála találtam erre a TAG-ra.

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből