2012. november 23., péntek

Teszt | Flormar Supershine U33

Sziasztok!

Még pár hónappal ezelőtt pillantottam meg Ani blogján. Rögtön meg is jegyeztem magamnak. Sajnos otthon nem lehet ilyen lakkot kapni, de itt, Kolozsváron van pultjuk a Polus Cebterben. :)
Említettem az előző bejegyzésben, hogy múlt hétvégén otthon jártam, de előtte beugrottunk a kis csapatunkkal a Polusba, naná, hogy két szépséggel tértem haza, egyik volt ez a duókróm lakk.




Ezek a képek vakuval készültek:



Ezek már vaku nélkül készültek, így a minőségük sem a legjobb, de ezek a képek adják át a legjobban a lakk színét duokróm finisét:





Maga a lakk nagyon szép, a duókróm amúgy is a kedvencem, hisz tudjátok. Fekete alapban vannak a duókróm csillámok. Nagyon sok csillám van benne, így majdnem fel sem tűnik, hogy csillámos, a lemosással sincs túl sok probléma, pici csillámok ott maradnak a köröm szélén, de egy tiszta vattapamaccsal azt is el lehet távolítani, bár a körmömről már picit nehezebben ment. A Flormar lakk után a Safarit próbáltam ki, szegény Safari alatt még maradtak csillámok, de a második lemosásnál szerencsére az is eltűnt.
Az ecsetet és a kupakot nagyon szerettem.
A tartósságával sajnos nem vagyok megelégedve. :( Csak egy napot volt rajtam, mosogatni sem mosogattam, mégis úgy lekopott egy-egy körmön, mint más lakk 3-4 nap után (A Safari pl 6 nap után se kopott meg annyira).
A fedése jó már két rétegben is. Szerintem ezentúl is így fogom használni, de biztos kipróbálom fedőlakként is.

Csak most láttam, hogy Edina is beszerezte ezt a lakkot, csodáljátok meg nála is. ^^
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből