2015. július 25., szombat

OMD2015 | Day13,16, 18,19 - book, fast food, love, lipstick

Sziasztok!

Ma ismét hozok egy adagot az Oh Mon Dieu kihívás témáiból. :)


Day13 - Book

Nagyon nem volt ötletem, sem kedvem ehhez a témához, látszik is a manikűrön. Végül egy nemrég befejezett könyvet, Johanna Lindsey Az örökös című könyvének borítójából inspirálódtam.
Az alaphoz két lakkot használtam. Az AVON Blue Shock lakkját felturbóztam még hónapokkal ezelőtt, mert 5-6 réteges lakk volt, annyit meg kinek van ideje/türelme várni? Sajnos, így sem lett jobb. Ezért alapnak felvittem egy réteget a kedvenc sötétkékemből, a Rapsodi 347-ből, erre jött szintén egy réteg a felturbózott lakkból. Így igazán csodásan fest a két lakk együtt. A gyűrűs ujjamra karikagyűrűket festettem, a középsőre pedig csillámos átmenetet vittem fel a Gabrini Glitter G 06 lakkal.


Day16 - Fast food
Még akkor bukkantam erre a manira, mikor komolyabban kezdtek érdekelni a körmös dolgok, azóta várt az inspirációs mappácskámban, hogy elkészítsem. tudom, hogy nem tipikus gyorskaja, de pizzát, hamburgert vagy társait egyáltalán nem volt kedvem festeni - azok valahogy túl távol állnak tőlem, még úgy is, ha fotó után lemosom, így maradt a popcorn - de volt, aki bacon-ös tükörtojásnak néznek. :D


Day18 - Love
Még évekkel ezelőtt láttam egy hasonló manit, aztán egyik fiú ismerősöm is elküldte tavaly. Igen ám, de eddig nem volt alkalmas a körömformám. Pont emiatt szerettem volna már hónapok óta kipróbálni ezt a körömformát. :) A szivecskék elkészítéséhez a Leydi 788-as lakkját használtam.


Day19 - Lipstick
Ez is egy olyan lakkozás, amelyhez sem kedvem, sem ihletem nem volt, mégis meg vagyok elégedve a végeredménnyel. Sajnos a Rapsodi 306 halványrózsaszín lakkomnak ez volt az utolsó bevetése, a képen nem látszik, de már csomós volt és minden baja volt, így kidobtam, de már fel is írtam a beszereznivalók listájára. A gyűrűs ujjamra a Rapsodi 302-esét használtam, a többi ujjamra a Catrice Crushed Crystal Royal REDding homoklakkját használtam, ugyanezzel készítettem a rúzsokat is. Középső ujjamra a Golden Rose Carnival 15-ös topperrel készült átmenet.




Kinek melyik a kedvenc manikűrje? Nekem ebből a csokorból most a rúzsos tetszik.

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből