2015. július 21., kedd

ManiCute | Szivárvány

Sziasztok!

Ma egy újabb témával jelentkezünk a ManiCute-os lányokkal, ezúttal a szivárvány színeiből alkotott manikkal árasztjuk el a blogvilágot. Én nagyon szeretem a szivárványt, rég is készítettem ilyen témában manit, így örültem, hogy most ismét alkothatok.


Végül egy olyan technika mellett döntöttem, amit amúgy ki nem állhatok, de gondoltam, szuper mani készülhet vele. Mikor legutóbb használtam ezt a technikát (nem tudom, pontosan mikor, de jó régen volt, az tuti), megfogadtam, hogy többé nem.. bár úgy is tettem volna! nagyon türelempróbás és maszatolós. Ha nem készítettem ezt a négy körmöcskét két és fél órán át, akkor egy percig sem. :/

Végül készítettem fotókat fedőlakkal és anélkül is. Így utólag áldom az eszem, amiért lőttem párat még fedőlakk előtt is, nekem speciel úgy sokkal jobban tetszik, mint fedőlakkal.


Használt lakkok: Rapdosi 302, Leydi 773, Rapsodi 305, Essence Little Miss Sunrise, Rimmel Sky High, Rapsodi 339, Rapsodi 334

Nektek a fedőlakkos vagy a fedőlakk nélküli változat tetszik jobban?

Nézzétek meg a többiek alkotását is:

10 megjegyzés:

  1. ezzel a manikűrrel már annyiszor szemeztem... :D Nagyon jó lett a tiéd is. :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem fedőlakk nélkül picit jobban tetszik. Egyébként nagyon művészi lett, olyan mint egy modern festmény a körmeiden. Nagyon mutatós! Szerintem megérte pepecselned vele, mert ez a manikűr egy üde színfolt lesz a blogodon, az biztos! :)

    VálaszTörlés
  3. Fedőlakk nélkül nekem is jobban bejön :3 Amúgy amikor én csináltam hasonlót én tökre élveztem :D Viszont nagyon csini lett a tiéd is :3

    VálaszTörlés
  4. Köszi szépen lányok! :) Timi, én szerintem tuti nem készítek többé ilyet, legalábbis minden ujjamra nem. :) Egy-két körömre még biztosan, mert több tervem is van, de úgy, hogy az összesre ilyen kerüljön, nem hiszem, hogy lesz még. :D

    VálaszTörlés
  5. Fedőlakk nélküli nekem jobban tetszik
    Nagyon jó lett, vagány nagyon, a törelmed pedig példaértékű

    VálaszTörlés
  6. Már másnál is láttam ilyen manit, gondolom, jó sokáig szárad :) Fedő nélkül szerintem jobb, mert a fedő nagyon csillog. Ha pepecselős, neki sem állok, te jó ég, 2,5 óra???

    VálaszTörlés
  7. Fedőlakk nélkül egyértelműn jobb, jobban érvényesül a technika. Én amúgy kedvelem, csak tényleg kicsit maszatolós :D És szuper lett a lakkozás :)

    VálaszTörlés
  8. Ezt a technikát még nem próbáltam,pedig tetszik! Fedőlakk nélkül nekem is jobban tetszik a manid!:)

    VálaszTörlés
  9. Úgy tűnik, ezúttal teljes az egyetértés abban, hogy fedőlakk nélkül sokkal jobban mutat. :9 Köszi lányok a hozzászólásokat! :)
    @Audrey80: Igen, tényleg eléggé kihúzódott az elkészítése. :(

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből