2015. július 1., szerda

NOTD | Régi királykék lakk ismét bevetésen

Sziasztok!

Timi kihívásának következő fordulójára hozom a manikűrt. Amint megpillantottam a témát, rögtön tudtam, hogy a régóta nem használt Rimmel Azure lakkját fogom használni. Valahogy mindig elfelejtem, mennyire csodaszép ez a lakk. :)
A dizit amúgy Galinánál láttam, aki szokásához híven videót is készített a minta elkészítéséről.


Ismét körömformát váltottam. Szépen meghosszabbítja az  apró körmeimet, de még mindig nem tudom eldönteni, hogy tetszik-e, avagy sem. :D



Nézzétek meg a többiek alkotását is:

17 megjegyzés:

  1. Hú, új körömforma! :) Aranyos lett a minta! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ismét újítottam rajta egy kicsit. Örülök, ha tetszik. :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik. :)
    A körömforma kérdésnél úgy vagyok, hogy az elsődleges és legfontosabb szempont, hogy a viselőnek tetszen. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nálam is szempont. :) Egyelőre még tetszik. :D Sőt, talán eddig ez tetszik a legjobban.

      Törlés
  3. Nekem tetszik ez a forma! Én 16 évig kerek körmökkel éltem és utáltam, de hiába próbáltam váltani kockára mindig oldalt letört kb. 1 hét után és muszáj volt visszareszelnem kerekre. Most 2015-öt úgy kezdtem, hogy újra megpróbáltam és azóta megmaradt ilyennek, már nem törnek le, és én ennek úgy örülök, az én körmeim nagyon pici aprók, nagyon csúnyák voltak és alapból az ujjaim állása és a kezem mérete is közrejátszik. Mondjuk úgy, hogy a saját korosztályomban még nem találkoztam olyan emberrel, akinek olyan pici keze van, mint nekem, így ha egy kicsit nő a körmöm már repesek az örömtől és szabadjára engedem a fantáziámat, hogy megvalósítsak olyan körmöket, amit picire soha nem tudnék. :D

    A sok rizsa után pedig: Nagyon szép a mani, nagyon tetszik a minta! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem szinte mindig kocka volt a körmöm, azt hiszem. :) Örülök, hogy meg tudtad most már te is növelni kockára. :)

      Törlés
  4. Jó lett ez a manikűr, nekem nagyon tetszik. (-: Szép ez a minta.
    Hát, a körömforma kérdés.. Szerintem jól áll Neked ez a hegyes, most úgy látom kezd visszajönni divatba, legalábbis sok mindenkinél látni. Nekem mindig a szögletes lesz a gyengém, de nekem nem jó az, csak ha rövidek a körmeim, mert a sarkai "begöndörödnek", nem tudom miért. Jelenleg a koporsó formával kísérletezem, ez tetszik magamon hosszan is, és kicsit azért még szögletes is. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A jobb mutatón nekem is kissé "begöndörödik", ezért nem is tudom olyan szép nagyra úgy megnövelni. :( Azért gyorsan utána kellett néznem, hogy milyen a koporsó forma, én balerinaként ismerem, bár nem vagyok biztos benne, hogy ugyanarról beszélünk. :) Majd azt is ki fogom próbálni - szándékomban áll a lehető legtöbbet kipróbálni. :D Aztán majd döntök, végül melyik mellett maradok.

      Törlés
  5. De szép lett. Szokatlan a körmöd,de nekem határozottan tetszik rajtad :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, ha így van! :)

      Törlés
  6. Hát, most meghoztad a kedvem, hogy én is kipróbáljam ezt a körömformát. Ciiskánál is nézem már egy ideje, hogy nagyon tetszik, de eddig ragaszkodtam a kockáimhoz, most azonban, hogy blogszünet van, és még lakkozni sem lakkozok hetek óta, azt hiszem, nem veszíthetek semmit egy próbával. Köszönöm az inspirációt!

    A manikűr nagyon jó lett, nagyon szépen kidolgoztad :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, ha kedvet kaptál te is hozzá! Ha váltasz, hozz képet róla, kíváncsi vagyok, neked hogy áll. :)

      Törlés
  7. Ehhez hosszú köröm kell, amit én nem viselek el, nekem 3 mm a max. az ujj végétől. Persze akinek keskeny körme van, annak könnyebb. Most az enyém egyenes végű lett, szeretem, elég egy reszelő a formázáshoz. Csak sokáig tart rövidíteni és porzik mint a fene. Hordd, ahogy neked tetszik :)
    Szép ez a lakk, tényleg :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem mindig porzik, függetlenül a formájától, már megszoktam - bár lehet, én csinálok valamit rosszul a reszeléskor. :)

      Törlés
  8. Mindenkinek köszönöm szépen a kedves szavakat! ♥

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből