2015. július 20., hétfő

Manikűrvadász | 18. forduló

Sziasztok lányok!

Nagy örömömre ma ismét Manikűrvadász van! Méghozzá a 18., melynek szervezéséhez ezúttal Nikkiit kértem fel. Nikkii, itt is köszönöm, hogy elvállaltad!

Most nem jönnék statisztikákkal és mindenféle finomsággal, azt majd csak az összefoglalóban! Most inkább az általam készített manikűrt szeretném nektek bemutatni. Az az öröm ért, hogy Katy-tól vadászhattam, aki azon (most már csak - de javítsatok ki, ha tévedek) négy lány egyike, akik már az első forduló óta vadásznak és még egyiket sem hagyták ki. Az előző fordulóban is készítettem tőle manikűrt, így most nem voltam gondban... legalábbis nem olyan nagyban, mint általában szoktam lenni. :)


Van olyan manija Katy-nak, amit már jó három éve kinéztem magamnak, azóta is ott porosodik a mappácskámban. Most is szerettem volna azt elkészíteni, de ezzel a körömformával nem érzem úgy, hogy passzolna, így végül ezt az egyszerű lakkozást vadásztam le. A kevesebb néha több címszóval. :)

Alapnak a Rapsodi 332-es szürkéjét használtam, a gyűrűs- és középső ujjamra pedig jött egy-egy réteg az AVON ColorTrend Fuchsia Dazzle csillámosából. Mivel kicsit régi, a csillámok kezdtek színt ereszteni, sajnos. :( Szerencsére, attól a mani nem lett kevésbé jól sikerült. :)

Ebben a fordulóban Cinc barátnőm is Katy-tól vadászott. Megbeszéltük, hogy ugyanazt a manikűrt készítjük el, ám nem tudom, végül hogyan alkotta újra. :)

Itt nézhetitek meg a többiek zsákmányát:

32 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik az összhatás, szép lett! :))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól áll Neked ez a mani, és nagyon kíváncsivá tettél, hogy melyik lehet az a három éve porosodó manikűr :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha elkészítettem, megmutatom. Addig is legyen meglepetés. ;)

      Törlés
  3. Néha valóban több egy egyszerű mani, nagyon jól sikerült! (-:

    VálaszTörlés
  4. Nekem nagyon tetszik :3 Főleg a körömforma jajj <3 abba szerelmes vagyok *-*

    VálaszTörlés
  5. Nagyon kellemes manikűrt alkottál :)

    VálaszTörlés
  6. jó lett, tetszik, főleg így ezzel a körömformával :) amúgy ne haragudj, de ma szóltak, hogy a felhívásnál írtál a kommentemre, hogy instagramon van-e 30 manikűröm, sajnos nem láttam :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi gond. :) És köszi, örülök, ha tetszik.

      Törlés
  7. Mindkettőtök manikűrje meseszép, imádom a tükörfényes, tökéletes felületüket!
    Bella, milyen fedőlakkot használsz, az utóbbi időben minden manid irigylésre méltóan fényes felületű, mint a tükör

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, ha tetszik! :) Már hosszú évek óta egy olcsó Rapsodi átlátszó lakkot használok, mint fedőlakk. Itt már az utolsókat rúgta, be is volt sűrűsödve, lehet azért lett ennyire szép fényes.

      Törlés
    2. Ezt a márkát még nem láttam Magyarországon :(
      Itt nálad már igen, mindenesetre feljegyeztem a nevét, hátha egyszer szembefutok vele! :)

      Törlés
    3. Szeretem ezt a márkát, mert nagy a színválaszték, ráadásul pofátlanul olcsó a minőségéhez képest.

      Törlés
  8. Igazi ikermanik lettek! :) Szerintem mindkét körömformával szépen passzol!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon finom, nagyon szép! :))

    VálaszTörlés
  10. Szép lett,és mellesleg nagyon tetszik a köröm formád :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szép lett! Olyan gyönyörű fényes a végeredmény! Megkérdezhetem milyen fedőlakkot használtál?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! :) Banditának már picit fentebb írtam, hogy évek óta egy olcsó Rapsodi (300-as) átlátszó lakkot használok, mint fedőlakk. Itt már az utolsókat rúgta, be is volt sűrűsödve, lehet azért lett ennyire szép fényes.

      Törlés
  12. Gyönyörű színe van a szürkének*-* Szép lett!:))

    VálaszTörlés
  13. Nagyon tetszik az alapszín és nagyon jól áll a körmöd formájához. :) Tényleg gyönyörű lett a végeredmény!

    VálaszTörlés
  14. Pont ugyanolyan! Szeretem én is a rózsaszín-szürke párost. Eresztik a színt a glitterek? Mik vannak...! Nekem még csak egy éves glitteres lakkjaim vannak, de akkor majd nem lepődök meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mondjuk fel is turbóztam kicsit átlátszó lakkal, mert "elpárolgott" róla a lakk és jóformán csak a glitterek maradtak, összeragadva. Azzal meg ugye úgy semmit sem lehetett kezdeni (amúgy ez nálam általános probléma a glitteres lakkoknál), szóval lehet, azért is kezdte ereszteni a színét.

      Törlés
  15. Szép ez a körömforma és a mani is nagyon szép lett, egyszerű, de nagyszerű :)

    VálaszTörlés
  16. Köszönöm szépen lányok! Örülök, hogy tetszik a levadászott mani! :3

    VálaszTörlés
  17. El se olvastam a leírást már rögtön tudtam, hogy Katy-tól vadásztál :P (és nem csekkoltam előtte a párok listáját sem :P). Ez annyira tipikus Katy-színvilág, és te remekül levadásztad tőle :) Nagyon jól áll neked is ez a különleges szín!

    VálaszTörlés
  18. Nagyon szép lett, Katynél is imádtam ezt a manikűrt. :)

    VálaszTörlés
  19. hűű de szép lett, igazán tetszik :)
    milyen fedőlakkot használsz?

    VálaszTörlés
  20. Hmm ez nagyon tetszik! :) Jól áll ez a körömforma és a szín is! Megkérdezhetem, hogy milyen fedőlakkot használtál? Olyan mintha zselés mani lenne :D

    VálaszTörlés
  21. Köszönöm lányok a kedves szavakat! :)
    @Réka, @Dóri (nail-maniacs) fentebb már írtam, hogy egy sima Rapsodi átlátszó lakkot használok fedőlakk gyanánt már évek óra. :) Örülök, ha elnyerte a tetszéseteket. :)

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből