2015. július 15., szerda

NOTD | Flamingó

Sziasztok!

Jövök Angel nyári kihívásának következő fordulójával. Tavaly már készítettem egy flamingós manikűrt, így nem sok kedvem volt a mostanihoz, végül mégis nekiveselkedtem, így született meg ez a mani. kedvencem nem lesz, viszont ismét rá kellett jönnöm, mennyire tetszik az általam kevert zöld, pelyhes franken lakkom. Igazán használhatnám gyakrabban is. ^^


A két szélső ujjamon használtam a franken lakkot. A középső- és gyűrűsujjamon alapnak az Essence You Belong to Me lakkja került, fehér akrillal rajzoltam meg a flamingó testét, majd töltöttem ki az Avon Coral Reef lakkjával, végül a szárnyát (?) a Rapsodi 309-es, gyengécske fedésű rózsaszínjével készítettem, míg a fejét és csőrét akrillal készítettem el.



A többiek alkotása:

12 megjegyzés:

  1. Ez de jól néz ki :) mi bikák tartsunk össze:'D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett és az a franken milyen szép árnyalat! Miből kutyultad? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Átlátszó lakkba kevertem Édesanyám ősrégi szemfestékét, aztán mindenféle zöldből egy-egy kicsit. A pelyheket a Moyra Glamour kollekciójának zöldjéből kapta - az a lakk másra nem is volt jó, csak frankenre.

      Törlés
  3. Nagyon szépek a flamingóid! Szuper manikűr lett!:)

    VálaszTörlés
  4. Szép mani és nagyon jó lett a franken lakkod is! Nekem a PP Honey Moon-t juttatta eszembe. :D
    Mostanában én is rácuppantam a frankenezésre, nem kell mindig vásárolni. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem ismertem az árnyalatot, úgyhogy rákerestem. Tényleg hasonlít az alap, bár az enyémben holo csillámok helyett halványzöld pelyhek vannak. :) Köszi szépen az észrevételt!

      Törlés
  5. Jó lett, élethűek a madarak :)

    VálaszTörlés
  6. Kösz szépen lányok! Örülök, hogy tetszik.

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből